پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
صبح امروز درست زمانی که استاندار اصفهان قصد برقراری ارتباط با رئیس جمهور را داشت این اتفاق نیفتاد و موفق به برقراری ارتباط با روحانی نشد.

شعارسال:صبح امروز درست زمانی که استاندار اصفهان قصد برقراری ارتباط با رئیس جمهور را داشت این اتفاق نیفتاد و موفق به برقراری ارتباط با روحانی نشد.

عملیات برنامه ملی بازآفرینی شهری صبح امروز همزمان با سراسر کشور در محلات ناکارآمد شهری استان اصفهان کلنگ‌زنی شد.

عملیات اجرایی این طرح به صورت ویدئو کنفرانس در استان‌هایی نظیر اصفهان، خراسان رضوی، تهران، کردستان و رشت با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شد؛ افتتاحی که البته با مقداری حواشی همراه بود.

در این مراسم استانداران برخی استان‌ها در حد چند دقیقه به بیان ابعاد طرح در استان‌های خود پرداختند که استان اصفهان با وجود گستردگی کار اما در نوبت یکی مانده به آخر برای تشریح ابعاد طرح به رئیس جمهور قرار گرفت.

زمانی که نوبت مهرعلیزاده فرا رسید با وجود همه اقدامات فنی انجام شده برای برقراری یک ارتباط مطلوب با پایتخت اما در همان ابتدا ارتباط قطع شد و مجری نیز بدون فوت وقت، اجازه برقراری ارتباط مجدد با اصفهان را نداد و استاندار اصفهان نتوانست به ارائه گزارش به رئیس جمهور بپردازد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار19بهمن 96،کدخبر: 13961119000651، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین