پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
شهروندان کهنوجی که سالهاست با آب شور سوخته و ساخته اند، همچنان چشم انتظار آب شیرین، چشم بر دستان مسئولان دوخته اند تا شاید آرزوی چندین و چندساله شان بالاخره تحقق پذیرد.

شعار سال: در حالی که شهروندان کهنوجیسال هاست با مشکل تامین آب شرب شیرین دست و پنجه نرم می کنند صبر مردم این شهرستان، هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

شهروندان کهنوجیکه سالهاست با آب شور سوخته و ساخته اند، همچنان چشم انتظار آب شیرین، چشم بر دستان مسئولان دوخته اند تا شاید آرزوی چندین و چندساله شان بالاخره تحقق پذیرد.

مردم شهرستان کهنوجبرای انتظار طرح آب شیرینصبر زیادی را تحمل نمودند و با دغدغه های فراوانی پیگیر حل مشکلات و معضلات بوده اندمحرومیت مردم کهنوجاز آب شیرین بهسالهامی رسد.

یکی از شهروندان کهنوجیدر با اشاره با آب شرب شهرستان افزود: مردم این شهرستان از نعمت آب شیرین که یکی از مهمترین و اولین نیازهای بشری است محروم مانده اند و آب شرب نیاز به مسولان دلسوز و مدبر دارد.

میراحمدییکی دیگر از شهروندان کهنوجینیز در این باره، به خبرنگار ماگفت: انتقال آب شرب از یکی از انتظارات به حق مردم است تا شاید بعد از سالیان طولانی معجزه ای روی دهد و مردم این شهر بتوانند کام تلخ روزهای آب شور را با آشامیدن آب شیرین از لوله های آب منازل خود شیرین سازند.

*مردم نیاز به وعده و وعیدهای پوچ و توخالی ندارند نیاز آنها تامین آب شرب سالم و شیرین است

ابراهیمی شهروند دیگری تاکید کرد: مردم این شهرستان سالهاست با مشکل تامین آب دست و پنجه نرم می کنند. اما همه مسئولانی که تاکنون به اجرایی شدن طرح های انتقال آب امید داده اند فقط در حد حرف بوده است. این مردم نیاز به وعده و وعیدهای پوچ و توخالی ندارند نیاز آنها تامین آب شرب سالم و شیرین است، به قول هایی که همواره داده شده عمل کنید تا کام پرعطش این شهر شیرین شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 28 مرداد 1394، کد مطلب: 396550: www. dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین