پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۹۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
براساس تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و یکی از بانک ها، این بانک تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون ریال را در اختیار فرهنگیان قرار خواهد داد.

شعار سال: تفاهم‌نامه همکاری‌های مربوط به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فی‌مابین وزارت آموزش‌ و پرورش و بانک رسالت امضا شد.

در این مراسم گودرز کریمی فر، مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش، گفت: یکی از سیاست‌های این مدیریت، تقویت صندوق‌های وام ضروری و اعطا تسهیلات کم‌بهره و قرض‌الحسنه به فرهنگیان است.

وی ادامه داد: در همین راستا، درصدد مشارکت با بانک‌ها در زمینهٔ همیاری، همکاری و همراهی با جامعه بزرگ فرهنگیان هستیم.

مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: از مهم‌ترین اهداف این سیاست، اعتلای منزلت اجتماعی، افزایش رغبت و انگیزش شغلی در جامعه فرهنگیان است.

در این مراسم علی الهیار ترکمن معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌و پرورش اظهار داشت: ارتباط با بانک‌ها و شرایط خوبی که آنها برای دستگاه و یا کارکنان شان فراهم می‌کنند، یکی از مواردی است که دستگاه‌های دولتی پیگیری می‌کنند تا کارهای بانکی آن دستگاه و کارکنانش به نحو مناسبی انجام گیرد.

وی بیان داشت: یکی از مزایای بانک رسالت استفاده از سنت خوب قرض‌الحسنه است و امیدواریم این تفاهم‌نامه سرآغاز همکاری‌های بیشتر فی‌مابین شود.

این تفاهم‌نامه به امضای حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت و الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، بانک رسالت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون ریال در اختیار فرهنگیان قرار خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ 18 بهمن 96، کد مطلب: 591625: www.server1.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
باید تسهیلات بیشتری برای این قشر زحمت کش و دلسوز جامعه اختصاص داده شود و کیفیت زندگی آنان را به وضع مطلوبی رساند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین