پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
عضو سابق هیئت رئیسه شورای شهر تهران انتقاداتی را نسبت به اقدامات شهرداری برای تغییر در طرح زوج و فرد و طرح ترافیک مطرح کرد.

شعارسال: ابوالفضل قناعتی  گفت: شهرداری تهران با شعار کاهش آلودگی هوای شهر، اقدام به اعمال تغییر در طرح ترافیک و طرح زوج و فرد کرده است.

وی افزود: زمان اجرای این تغییرات، بدون شک مردم با مشکلاتی مواجه خواهند شد و احتمال شکست طرح شهرداری نیز وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت ۶۰ درصد رانندگان تهرانی در محدوده زوج و فرد اظهارکرد: قرار شده شهرداری پس از گذشت ۳ ماه از طرح ترافیک جدید، تغییرات طرح زوج و فرد را اجرایی کند. اکنون باید به این موضوع توجه شود که ۶۰ درصد رانندگان تهرانی در محدوده زوج و فرد مشغول به فعالیت بوده و پولی کردن تردد در این بخش می‌تواند مشکلاتی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

قناعتی در خصوص چرایی اجرای طرح زوج و فرد در شهر تهران خاطرنشان کرد: زمانی که طرح زوج و فرد مطرح شد، مسئولان به دنبال این بودند که با اجرای این طرح، مقدمات کاهش تردد خودرو‌ها را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: با طرح جدید شهرداری، اگر فردی پول پرداخت کند می‌تواند وارد محدوده زوج و فرد شود و به این خاطر که مبلغ ورود چندان زیاد نیست، تردد‌ها در این بخش افزایش یافته و به دنبال آن، آلودگی هوا نیز بیشتر خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  میزان، تاریخ انتشار: 20بهمن 1396 ، کدخبر: 395147،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
کلا همیشه تو ایران اینطوریه که یه تصمیمی بدون در نظر گرفتن تبعاتش گرفته میشه بعد حالا برای تبعات پیش اومده یه فکری میکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین