پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
در پی اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ علیه ورزشکاران عزیز کشورمان دادستان کل کشور در دستور ویژه‌ای خواستار احضار مدیر این شرکت و پیگیری موضوع شد.

شعارسال: در پی اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران عزیز کشورمان حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.

جناب آقای حشمتی

معاون محترم در حقوق عمومی

سلام‌علیکم

به دنبال اقدام توهین‌آمیز شرکت سامسونگ کره جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین‌المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور از فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می‌دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران احضار و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد.

چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به نحو متناسب با اقدام اهانت‌آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام نمایند.

در غیراینصورت شرکت سامسونگ به‌عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد ٢٠ و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند.

گزارش اقدامات صورت گرفته به این‌جانب ارائه شود.

محمدجعفر منتظری

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1396، کدخبر: 13961120000382، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
ببینید این مسائل طوریه که اگر ایران بخواد اونارو جدی نگیره و از کنارش رد بشه عزت ایران از دست میره و به راحتی دوباره تکرار میشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
سامسونگ با این کارش اعتماد خیلی از مشتری هاشو در ایران از دست داد ، دیگه اون بازار سابق برای سامسونگ پیش نمیاد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین