پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
حوزه امنیتی و دفاعی کشور در طول هفته جاری، اخبار گوناگونی داشت. مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

شعارسال: حوزه امنیتی و دفاعی کشور در طول هفته جاری، اخبار گوناگونی داشت . مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

سربازان نیروهای مسلح در حوزه مهارتی خود به کار گرفته می‌شوند

معاون هماهنگ‌ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان نیروهای مسلح در حوزه‌های مهارتی خود به کار گرفته می‌شوند تا پس از پایان دوره خدمت در آن حوزه مهارت کافی کسب کرده باشند.

دفاع مقدس ضامن قرن‌ها سربلندی برای ملت ایران است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که می‌تواند برای قرن‌ها سربلندی را برای جوانان و ملت ایران تضمین کند.

شهرهای موشکی ما قابل شناسایی نیستند/ موشک‌های ما دشمن را در هرکجا هدف‌گیری می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز ارتش سوریه و عراق عمق استراتژیک دفاعی ماست و‌ بهترین استراتژی درگیری با دشمن در دوردست است.

آمریکا تلاش دارد داعش را از مهلکه سوریه و عراق خارج و به افغانستان انتقال دهد

وزرای دفاع ایران و افغانستان در تماس تلفنی با بررسی تحولات امنیتی افغانستان بر مبارزه جدی با تروریسم در منطقه تاکید کردند.

امسال مردم حضور منسجم‌تر، گسترده‌تر و باشکوه‌تری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن انجام داده است، امسال شاهد خواهیم بود که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، حضور منسجم‌تر، گسترده‌تر و باشکوه‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهند داشت تا جواب محکمی به دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بدهند.

همچنان هرآنچه برای بازدارندگی نیاز است تولید خواهیم داد

معاون فرهنگی پیشین سپاه گفت: امروز در عرصه‌های مختلف تسلیحات موشکی، تانک‌ها، سلاح‌های هوایی، دریایی و پدافند هوایی خودکفا شده‌ایم و هرآنچه را که برای بازدارندگی نیاز داشته‌ایم، توانسته‌ایم تولید کنیم و همچنان به این روند ادامه خواهیم داد.

افتتاح خط تولید انبوه و تحویل دهی پهپاد تاکتیکی مهاجر مجهز به بمب هوشمند نقطه زن قائم

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر خط تولید انبوه پهپاد تاکتیکی مهاجر ۶ مجهز به بمب هوشمند نقطه زن قائم با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و فرمانده نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

ما امروز موشکی را پرتاب می‌کنیم که می‌تواند شناور‌های متحرک را در دریا با دقت ۱۰۰ مورد اصابت قرار دهد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن در صدد است افتخارات به‌دست آمده در ۴ دهه اخیر را که ترکیبی از تجسم مفاهیمی همچون عزت، اقتدار، فیطره و پیشرفت را تختئه کند.

رونمایی از ۲ دستاورد جدید و پیشرفته سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

در ششمین روز از دهه مبارک فجر سامانه سیستم رانش شفت محترک ۱۸۰۰ اسب دریایی برای شناور‌های تندرو دریایی و همچنین طراحی و ساخت سیستم حفاظت از خوردگی و بدنه با حضور جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح رونمایی شد.

ملت افغانستان با توطئه در حال توسعه آمریکا مقابله خواهد کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توطئه جدید آمریکایی‌ها مبنی بر انتقال داعش به افغاستان ابراز امیدواری کرد که ملت افغانستان با توطئه آمریکایی‌ها مقابله خواهد کرد.

روایت جانشین سردار سلیمانی از شکست‌های پی‌ در پی رژیم صهیونیستی در منطقه

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه گفت: ریشه تمامی موفقیت‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت معطوف به فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی است، راه انقلاب روشن و رمز پیروزی و پیش روندگی آن یک واژه کلیدی دارد و آن فقط "مقاومت" است.

«معاون مقاومت مردمی» و «رئیس سازمان بسیج عشایری» سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند

سرداران «سالار ولایتمدار» و «نصرت الله سیف» به عنوان معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج و رییس سازمان بسیج عشایری معرفی شدند.

تصور دست برداشتن آمریکا از دشمنی با انقلاب اسلامی شبیه یک شوخی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تصور اینکه آمریکا روزی دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر‌دارد، بیشتر شبیه یک شوخی است.

ارتش از حضور ۶۰ هزار مستشار خارجی در کشور راضی نبود

وزیر دفاع گفت: پیش از انقلاب، ۶۰ هزار مستشار خارجی در راس نیرو‌های مسلح ما قرار داشتند و از این رو ارتش همگام با مردم به دنبال استقلال بود.

اعطای مدارک حرفه‌ای به سربازان برای اشتغال پس از دوره خدمت

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به برنامه‌های نیرو‌های مسلح برای مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: به سربازان شرکت کننده در برنامه‌ها و آزمون‌های مهارت ورزی، مدارک حرفه‌ای اعطا می‌شود تا بستر‌های اشتغال آنان پس از دوران خدمت فراهم شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 20بهمن1396، کدخبر: 394938: www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
امیدواریم این دستاورد های متخصصان داخلی ما هرچه سریع تر عملیاتی و به تولید انبوه برسه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین