پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۴۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷
فرماندار شهرستان شاهرود گفت:‌ امروز جنگ نرم دشمن به‌صورت هدفمند در حال اجراست و باید مراقب باشیم.

شعار سالگردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها، هیأت‌امنای مساجد، امامان جمعه و جماعات و دهیاران بخش مرکزی شاهرود پنج‌شنبه‌شب در روستای یونس‌آباد و در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

فرماندار شهرستان شاهرود در این مراسم که مسؤولان شهرستانی نیز حضور داشتند، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام و شهدا و ایام فاطمیه، با بیان اینکه امروز دشمن وحدت و انسجام ملی ما را هدف قرار داده است، اظهار کرد: ما امروز شاهدیم که دشمن منتظر است که کوچک‌ترین اتفاقی در کشور بیفتد تا از آن به نفع خود برداشت کند و باید مراقب باشیم البته که مردم ما هوشیار و با بصیرت در میدان حضور دارند و حافظان اصلی انقلاب و نظام هستند.

سیدمحمدرضا هاشمی افزود: امروز جنگ نرم دشمن هدفمند در حال اجراست و ما باید مراقب باشیم و تلاش کنیم نسل نوجوان و جوان را با دین و معارف اسلامی آشنا کنیم که بهترین مکان مسجد است که به فرموده امام راحل مسجد سنگر است و باید سنگرها را در و حفظ کرد.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی کم شود و مشکلات جامعه و خانواده‌ها کم شود باید به تقویت مسجد و توجه به فرهنگ قرآنی توجه کنیم و از این رسیمان الهی یاری بگیریم و همه تلاش کنیم.

هاشمی با بیان اینکه خدمت و کار صادقانه وظیفه مسؤولان است، گفت: مسؤولان همه خدمت‌گزار مردم هستند و با تمام توان و تلاش خود در مسیر خدمت‌رسانی به مردم هستند و مردم نیز باید از خدمت‌گزار خود حمایت و پشتیبانی کنند و هر جا کم‌کاری این کمک کنند تا حل شود.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر تلاش شبانه‌روزی همه اعضای دولت در سطح کلان تا جز برای خدمت به مردم و کم‌کردن مشکلات آن‌ها افزود: در دهه فجر امسال طرح‌های بسیاری در سراسر کشور افتتاح می‌شود که در شهرستان نیز ۱۳۳ پروژه داریم که با افتتاح آن‌ها بخشی از مشکلات مردم برطرف و اشتغال‌زایی در سطح شهرستان ایجاد خواهد شد هرچند با ایده‌آل فاصله داریم اما تلاش ما برای تحقق اهداف نظام اسلامی و خدمت به مردم و تحقق اوامر رهبری ادامه دارد و کمک شما مردم را نیز می‌طلبد.

هاشمی با بیان اینکه در روستاها مسجد، بسیج و دهیاری کمیته فرعی دهه فجر هستند و برنامه‌های خوبی نیز توسط این کمیته‌ها در روستاها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم تا دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی را که امام راحل بر آن تأکید داشتند را در برنامه‌ها برای نسل نوجوان و جوان جامعه بیان، تبیین و تشریح کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 20بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۰۰۰۰۰۶۲، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
باید ماهم در برابر تهدیداتی که جوان های مارو در فضای مجازی اغفال میکنند حاضر باشیم ، البته جوانان این نظام عاقل تر از این هستند که به این چیز ها توجهی بکنند
ناشناس
United States
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
جنگ نرم همیشه هست و خواهد بود ، مهم این است که مردم درک و فهم داشته باشند و از این جنگ به سلامت بتوانند خارج شند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین