پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
فرماندار آرادان بابیان اینکه ۱۳ پروژه این شهرستان در نهمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها بالغ‌بر نه میلیارد و ۲۱۷میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شعار سال: سعید افشار نادری صبح جمعه در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادیآرادان بابیان اینکه ۱۳ پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان بااعتباری بالغ‌بر نه میلیارد و ۲۱۷میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: عملیات اجرایی دو پروژه نیز به ارزش شش میلیارد و ۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز طی دهه فجر آغاز خواهد شد.

وی یکی از ظرفیت‌های مطلوب آرادان را برخورداری از صنعت و معدن برشمرد و افزود: با تکمیل پروژه‌های این حوزه بخش زیادی از اشتغال در این شهرستان تأمین خواهد شد همچنین با احیاء کارخانه سیمان قطعا می توانیم شاهد تحقق شعار سال باشیم.

کشاورزی و دامداری مهمترین ظرفیت آرادان

فرماندار آرادان بابیان اینکه این شهرستان از ظرفیت مطلوبی در حوزه کشاورزی و دامداری برخوردار است، ابراز داشت: طی سنوات اخیر ۱۰۰ دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی در اختیار مردم قرارگرفته که با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ۱۷ هزار تن گندم در این شهرستان برداشت شد.

افشار نادری بابیان اینکه تأمین زیرساخت‌های لازم و نیازمندی‌های مردم و مدیریت منابع آب موجود در آرادان از اقدامات مهم دولت در این شهرستان است، در ادامه تصریح کرد: در بخش کشاورزی با ایجاد امکانات لازم توانستیم افزایش بیش از ۵۰۰هزار قطعه طیور راشاهد باشیم.

وی وجود سه مرکز دانشگاهی و ۵۰۰ دانشجو را از دیگر ظرفیت‌های آرادان برشمرد و افزود: توجه به فراهم کردن امکانات لازم برای دانشجویان ازجمله اقداماتی است که در این شهرستان به‌طور جد پیگیری می‌شود و از مسئولان استانی انتظار داریم نسبت به ایجاد مراکز آموزشی تلاش بیشتری صورت دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 بهمن 96، کد مطلب: 4223365: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
امیدوارم که اون دو طرح جدید هم که در مرحله شروع قرار دارن با بودجه ای که کافی باشه در موعد مقررشون کار رو به اتمام برسونن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین