پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی ثمره و فرزند انقلاب بوده و امروز در فضای علمی و پژوهشی کشور اثرگذار است.

شعارسال: رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی ثمره و فرزند انقلاب بوده و امروز در فضای علمی و پژوهشی کشور اثرگذار است.

«فرشاد پیله‌چی» سرپرست جهاد دانشگاهی و جمعی از مدیران و معاونین این مجموعه، با حجت‌الاسلام «نورالله قدرتی» رئیس‌کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: جهاد دانشگاهی ثمره و فرزند انقلاب بوده و امروز در فضای علمی و پژوهشی کشور اثرگذار است، اما تا رسیدن به جایگاه واقعی خود خیلی راه دارد و بدون شک مطلوب جهاد دانشگاهی بیش از این است و خلأهای زیادی وجود دارد در کشور که جهاد دانشگاهی باید آن را پوشش بدهد.

وی افزود: انتظار این است که در زمینه‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی همکاری و تعامل اثربخشی میان دادگستری و جهاد دانشگاهی ایجاد شود.

قدرتی تصریح کرد: خداوند رحمت و عنایت خودش را از طریق کار جمعی نازل می‌کند و فرموده در جماعت رحمت است.

رئیس‌کل دادگستری استان افزود: آسیب‌های اجتماعی جامعه و کشور را گرفتار کرده و کثرت پرونده‌ها، افزایش طلاق و آسیب‌های دیگر نشان می‌دهد که باید بیشتر و بهتر از این کار کرد تا بتوانیم در یک بازه زمانی مشخص نرخ طلاق و جرائم را تثبیت کنیم و سپس آن‌ها را کاهش دهیم.

در این نشست «فرشاد پیله‌چی» سرپرست جهاد دانشگاهی قزوین نیز گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این مجموعه ارائه کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1396، کدخبر: 96112111945 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
باید این جهاد ها را در همه ی عرصه های اجتماعی و فرهنگی در کشور ادامه بدهیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین