پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: سالن علامه فرزان بیرجند که برای فعالیت‌های هنری هنرمندان بود، به سرعت و با تمام توان بازسازی خواهد شد.

شعارسال: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: سالن علامه فرزان بیرجند که برای فعالیت‌های هنری هنرمندان بود، به سرعت و با تمام توان بازسازی خواهد شد.

احمد محبی اظهار کرد: روز گذشته در ابتدای حادثه آتش‌سوزی سالن علامه فرزان بیرجند، نیروهای امدادی و موثر در محل حادثه حضور پیدا کرده و با تمام توان در راستای خاموش کردن آتش تلاش کردند.

وی افزود: این مجموعه، یک سالن استاندارد، کاملا حرفه‌ای و دارای استانداردهای سمعی و بصری برای هنرمندان بود که جزء سالن‌های معتبر و استاندارد شهرستان بیرجند بود. این سالن با ظرفیت 375 صندلی در پایین و 12 صندلی در بالای سالن یکی از استانداردترین سالن‌های بیرجند بود.

محبی ضمن تشکر از تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانان برای اطفای حریق، افزود: این نوید را به هنرمندان می‌دهم تا با تمام قوت و در اسرع وقت این سالن بازسازی شود و وقفه‌ای در کار و فعالیت‌های هنری اتفاق نیفتد. از مردم خواهشمندم تا زمانی که نظر کارشناسی در خصوص این حادثه داده نشود، از هر گونه اظهارنظر در این مورد پرهیز کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1396، کدخبر: 96112112050، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
اخر معلوم نشد که علت این اتش سوزی برای چی بود؟هنرمندان چقدر جا و مکان برای جمع شدن دور هم دارن که اینم ازشون گرفته بشه؟
ا.ف75
ناشناس
Germany
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
امیدوارم که این سالن هرچه زودتر باز سازی بشه و منتظر گذشتن چندین نسل نباشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین