پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
استانداری سمنان بابیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان باید برای اشتغال در استان بهره گرفت، گفت: فراگیری زبان دیگر کشورها برای توسعه گردشگری استان ضروری است.

شعارسال: استانداری سمنان بابیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان باید برای اشتغال در استان بهره گرفت، گفت: فراگیری زبان دیگر کشورها برای توسعه گردشگری استان ضروری است.

سید شهاب الدین چاووشی در مراسم افتتاح هم‌زمان ۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی مهدی‌شهر که ظهر شنبه برگزار شد، ضمن بیان اینکه باید توسعه و آبادانی کشور را رقم بزنیم تا مدیون و بدهکار نسل آینده نشویم، ابراز داشت: رئیس‌جمهور برای رونق اشتغال در استان سمنان بر صنعت گردشگری تأکید دارند، لذا برای توسعه گردشگری استان فراگیری زبان های خارجی برای همه افراد امری ضروری است.

وی بابیان اینکه بیش از ۷۰۰ اثر تاریخی در استان سمنان به ثبت رسیده است، افزود: اکنون دوران تجربه کردن نیست بلکه باید از همه ظرفیت‌های استان به‌خصوص گردشگری و معدن برای اشتغال در این دیار بهره گرفت و همچنین می‌توان بارونق اقتصادی جمعیت قابل‌توجه را جذب کرد.

* از ایده پردازی نخبگان استقبال می کنیم

استاندار سمنان بابیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی شهرستان‌ها باید به‌دقت احصاء و به دیگر شهرهای کشور معرفی شود، ابراز داشت: مردمان استان سمنان در مهمان‌نوازی و ادب، خاص هستند لذا اگر خواهان اشتغال و رونق کسب‌وکار هستیم باید وحدت و همدلی را پیشه خود قرار دهیم.

چاووشی بابیان اینکه از ایده‌های نخبگان استان برای پیشرفت و تعالی در کشور و استان سمنان استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: دست مدیرانی را که در مسیر توسعه کشور حرکت کنند می‌بوسیم و دست مدیرانی که در مسیر توسعه قرار بگیرند، کوتاه خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه برای ترغیب سرمایه‌گذاران برای هزینه کرد در استان سمنان باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری صورت گیرد، افزود: باید با مردم مدارا و حقوق خلق‌الله را رعایت کرد چراکه در روز قیامت از ما نمی‌پرسند اصلاح‌طلب هستید یا اصول‌گرا بلکه می‌گویند برای خدمت به مردم چه اقدامی انجام دادید؟

* انقلاب اسلامی بر اساس وحدت شکل گرفت

استاندار سمنان بابیان اینکه برجام باعث شد تا استکبار جهانی از مواضع خود عقب‌نشینی کند، ابراز داشت: عربستان، آمریکا و اسراییل از برجام ناراحت هستند که نشان می‌دهد کشور ما در این توافقنامه به پیروزی رسیده است و قطعاً این پروری با حمایت رهبر معظم انقلاب به سرانجام رسید.

چاووشی بابیان اینکه موشک‌های کشور برای تجاوز به کشورهای مختلف نیست بلکه برای بازدارندگی در برابر تجاوزگری‌های احتمالی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم حکومت جمهوری اسلامی را تا انقلاب مهدی(عج) ادامه بدهیم، وحدت و همدلی باید در کشور فراگیر شود

وی بابیان اینکه انقلاب ما بر اساس وحدت شکل گرفت، افزود: با توجه به اینکه تعداد بسیاری از نخبگان کشور را در جنگ تحمیلی از دست دادیم لذا نخبه پروری در نظام جمهوری اسلامی به‌طور جد پیگیری می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1396، کدخبر: 4224597، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
بدون یادگیری زبان های خارجی اصلا نمیشه درباره پذیرایی از توریسم خارجی در استان حرف زد
ا.ح75
ناشناس
United States
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
باید این آموزش رو همگانی کنیم ، این کار میتونه با ایجاد تغییراتی در یادگیری زبان خارجی در مدارس آغاز بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین