پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تلاش ما در راستای گره گشایی در زندگی روستائیان و کارهایی است که اشتغال در پی داشته باشد گفت: آستان قدس برای اشتغالزایی در خراسان ‌پروژه‌هایی را اجرایی می‌کند.

شعارسال: تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تلاش ما در راستای گره گشایی در زندگی روستائیان و کارهایی است که اشتغال در پی داشته باشد گفت: آستان قدس برای اشتغالزایی در خراسان ‌پروژه‌هایی را اجرایی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در شهرهای خراسان بزرگ که شامل استان خراسان جنوبی هم می‌شود تلاش شده در هر جایی یک یادگاری به عنوان آستان قدس احداث شود.

وی افزود: در برخی شهرها این مراکز وجود دارد یا در حال اجرا‌ست مثلاً در قاین، گناباد و سبزوار مدرسه، خوابگاه و فرهنگ سرا دایر شده ‌و در این استان هم در برخی جاها مقدمه آن شروع شده مانند نهبندان مجتمع فرهنگی خدماتی چند ماه پیش آغاز شده است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در فردوس هم کارهای مقدماتی انجام شده و هرجایی که اقتضا کند یک فرهنگ‌سرا، مرکز بهداشتی و هر چیزی که مورد نیاز آن منطقه باشد برای احداث اقدام می‌شود.

رئیسی افزود: در بنیاد نخبگان گفتیم بررسی کنید جاهایی که سرمایه زیاد نخواهد و با سرمایه کم گرهی باز شود آمادگی داریم برای اجرا اقدام کنیم و در گناباد تعدادی قنات لایروی می‌شود که مردم را هم مشغول به کار می‌کند و 50 قنات لایروبی شد.

وی بیان کرد: کارخانه مانند نان رضوی زدن زمان‌بر است و باید پروژه‌ها زود بازده باشد، مانند صنایع روستایی و گیاهان دارویی منطقه از مواردی است که روی آن کار می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: برخی صنایع تبدیلی که اینجا در حوزه عناب، زرشک است و زعفران با ارزش افزوده به فروش می‌رسد و کارهایی که می‌شود روی آن کارکرد و سبقه اشتغالزایی و گره گشایی در زندگی روستاییان داشته باشد مد نظر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1396، کدخبر: 1653303، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
اگر به همین نیت خیر این کار صورت بگیره واقعا کار قابل تقدیریه
س.د۷۶
King
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
حمایت سازمان قدس برای اتغال زایی و افزایش سرمایه گذاری در شهر مشهد کار بسیار خوب و مناسبیست و باید با سفافیت لازم و هماهنگی با دولت این کار انجام گیرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین