پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
جانشین نخست‌وزیر اردن تأکید کرد که کشورهای عربی و دیگر کشورها به دلیل مواضع اردن در قبال قدس، کمک‌های مالی خود به این کشور را قطع کرده‌اند.
شعارسال: «ممدوح العبادی» جانشین نخست‌وزیر اردن گفت که شهروندان اردنی بایستی بدانند که کشورشان بهای مواضع خود در قبال قدس را می‌پردازد و اگر دست از قدس بردارد کمک‌های مالی نیز به سمت اردن سرازیر خواهد شد.

العبادی در مصاحبه با رادیو اردن افزود که این کشور همانند سابق از حمایت عربستان برخوردار نیست و اتکا به خویش را تنها راه‌حل می‌داند.

وی با اشاره به اینکه بقیه کشورهای برادر نیز کمک‌های مالی خود به اردن را قطع کرده‌اند، بر ضرورت استمرار روابط آمریکا و اردن تأکید کرد و همکاری اطلاعاتی بین دو کشور و توانایی دستگاه‌های امنیتی اردن برای نفوذ به داخل تشکیلات القاعده در افغانستان را یادآور شد.

شبکه الجزیره گزارش داد که دولت اردن چند روز پیش نیز با اشاره به کسری شدید بودجه و قطع کمک‌های مالی به این کشور، از مردم خواست این وضعیت را درک کنند.

«عبدالله دوم» شاه اردن نیز در دیدار با دانشجویان گفته بود که قطع کمک‌های مالی به این کشور به دلیل مواضع آن در دفاع از قدس بوده است.

اردن طی هفته گذشته به دلیل افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی و سوخت و حذف یارانه نان، شاهد تظاهرات‌های اعتراض‌آمیز مردمی بود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار: 21بهمن 1396 ، کدخبر: 13961121001162،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین