پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۶۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینمای اهالی رسانه در سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم فجر بازدید کرد.

شعارسال: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه ۱۹ بهمن با حضور در پردیس سینمایی ملت از سینمای اهالی رسانه بازدید کرد.

صالحی پس از بازدید از سینمای اهالی رسانه با حضور در سالن برگزاری نشست خبری در دیدار با محمود گبرلو مجری و برگزارکننده نشست‌های خبری از چگونگی برگزاری نشست‌ها تا به امروز و همچنین دغدغه‌ها و مسایل مورد نظر خبرنگاران مطلع شد.صالحی پس از بازدید از روند برگزاری جشنواره در سینمای اهالی رسانه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ داد.

او درباره روند کلی که سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داشته است گفت: تا بخش امروز جشنواره با نشاطی داشته ایم و این موضوع به دلیل آن است که فیلم ها و فیلم سازان خوبی به جشنواره راه پیدا کرده اند و به جشنواره رونق خوبی داده اند. در این دوره به امید و نشاط اجتماعی در فیلم ها توجه فراوانی شده است. استقبال مخاطبان هم این موضوع را به خوبی نشان می دهد و تا به امروز هشت فیلم به سانس فوق العاده رسیده اند.

صالحی در پاسخ به سوالی درباره مضامین فیلم های حاضر در جشنواره گفت: برای اینکه متهم به داوری در جشنواره نشوم هیچ فیلمی را ندیده ام و به خبرنگاران برای دیدن فیلم ها غبطه می خورم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد انتخاب دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: سازمان سینمایی هنوز در این مورد به نتیجه نرسیده و تصمیمی نگرفته است.

صالحی همچنین درباره حضور فیلم «امپراطور جهنم» در جشنواره فجر امسال بیان کرد: در مورد «امپراطور جهنم»، آماده سازی برای سال قبل انجام نشده بود. امسال این فیلم آماده شده و لذا در فرآیند جشنواره قرار گرفته است.

او در پاسخ به سوالی درباره تصمیم گیری برای محل اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در آینده توضیح داد: پردیس ملت یک تجربه جدید است و می تواند موجب تمرکز جشنواره شود. به نظر می رسد با تمام مشکلات مثل پارکینگ و اینترنت، پردیس ملت مکان مناسبی برای رسانه ها در جشنواره است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 19بهمن1396، کدخبر: 3351882: www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
United States
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
نقد های بسیاری در مورد جشنواره فجر هست که باید شنیده شود
س.د۷۶
ناشناس
Germany
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
احتمالا شاید مسائل مهم تری از جشنواره فجر بوده ، بعید میدونم اتفاق به این مهمی رو ایشون نادیده بگیرند ، وگرنه نباید اسم ایشان را وزیر فرهنگ و ارشاد گذاشت
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین