پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اگر آزمون استخدامی در سطح کشور برگزار شود در وهله اول باید فرزندان بازنشستگان مدنظر قرار بگیرند.

شعار سال: جمشید تقی‌زاده در مراسم افتتاح ساختمان اداری سازمان مدیریت بازنشستگی خراسان‌‌جنوبی اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در حیطه بازنشستگان در دست اقدام است.

وی بیان داشت: بودجه کشور هفته آینده بررسی می‌شود که امیدواریم مصوبات خوبی را برای بازنشستگان کشوری داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بر لزوم دنبال کردن مباحث مربوط به معیشت مردم تأکید کرد و افزود: رئیس‌جمهور و سران قوای سه‌گانه توجه ویژه‌ای به مباحث بازنشستگی دارند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در بخش بهداشت، درمان و پیشگیری در حال پیگیری است، اضافه کرد: افق‌های خوبی را در بخش‌های ورزش و پیشگیری بازنشستگان ترسیم می‌کنیم.

وی از شکل‌دهی باشگاه‌های مختص بازنشستگان با مدیریت بازنشستگان خبر داد و افزود: در بخش بهداشت و درمان مصوباتی در مجلس داریم که امیدواریم از رقم‌های تصویب‌شده در این حیطه به بهترین شکل بهره ببریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه شعار در خانه نمانید را در صندوق بازنشستگی کشوری تکرار خواهیم کرد، مطرح کرد: تشکل‌های اشتغال‌زایی را در راستای خدمت به بازنشستگان ایجاد و وام‌های زودبازده را جهت اشتغال فرزندان آن‌ها در اختیار بازنشستگان قرار می‌دهیم.

تقی‌زاده به برگزاری آزمون‌های استخدامی در سطح کشور اشاره و مطرح کرد: اگر آزمون استخدامی در سطح کشور برگزار شود در وهله اول باید فرزندان بازنشستگان مدنظر قرار بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌گویم فساد را به‌طور کامل از بین خواهم برد اما مجموعه ضد فساد را در صندوق بازنشستگی ایجاد می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 19 بهمن 96، کد مطلب: 13961119001609، www.farsnews.com.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
به نظر من اول باید صلاحیت افراد مورد اولویت قرار گیرد تا چیزهای دیگر
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین