پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
روزنامه اسرائیلی هاآرتص طی گزارشی با هشدار به تنش های رو به رشد رژیم صهیونیستی و سوریه به ویژه در پی سقوط جنگنده این رژیم، اعلام کرد که بشار در حال اجرای تهدیدات خود است.

شعارسال: به نقل از "روسیا الیوم"، روزنامه عبری زبان هاآرتص هشدار داد، در صورتی که مشخص شود، حملات اخیر جنگنده‌های اسرائیلی منجر به کشته شدن نیروهای نظامی یا مشاوران ایرانی شده است، شرایط پیرامون سوریه احتمالا شاهد تنشی بی‌پایان خواهد بود.

این روزنامه در ادامه مدعی شد، حملات جنگنده‌های اسرائیلی به مناطق مرکزی سوریه پس از آن انجام شدند که یک پهپاد ایرانی از فرودگاه نظامی تیفور (T4) در حومه شرقی حمص به هوا برخاست و به منطقه بیسان وارد شد و در نهایت توسط یک هلیکوپتر آپاچی اسرائیلی سرنگون شد.

این روزنامه نوشت، مسؤولان سوریه اخیرا چندین بار هشدار دادند که به هر گونه حمله از سوی جنگنده‌های اسرائیلی پاسخ می‌دهند.

هاآرتص در ادامه نوشت، تحولات اخیر نشان می‌دهند که بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در حال اجرایی کردن تهدیدات خود است و اینکه امروز یک جنگنده اسرائیلی هدف سامانه‌های دفاع هوایی سوریه قرار می‌گیرد، بیانگر اطمینان مسؤولان دمشق به قدرت خود پس از گسترش نفوذ نیروهایشان بر حدود ۸۰ درصد از خاک کشور است.

این روزنامه اسرائیلی با اشاره به اینکه تحولات اخیر نه فقط یک مساله منطقه‌ای بلکه موضوعی در ارتباط با تمامی قدرت‌های بزرگ است، نوشت: دمشق و تهران به عنوان دو هم‌پیمان مسکو در تحقق آشتی در سوریه محسوب می‌شوند و این در حالی است که واشنگتن پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در سمت ریاست جمهوری موضعگیری شدیدتری را نسبت به تهران در پیش گرفته است اما آیا رئیس جمهور آمریکا چراغ سبزی را به بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) برای مقابله با ایران در شمال داده است؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار: 22بهمن1396، کدخبر: 906096: www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
دمشق باید مدت ها پیش به این تهدیدات پاسخ میداد ، از حالا به بعد باید دمشق به هرتهدید اسرائیل با قدرت جواب بده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین