پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
رئیس دانشگاه تهران گفت: مدیران دانشگاه ها معتقدند که پرداخت مالی به اساتید بر اساس کمیت منجر به بحران کیفیت می شود و دانشگاه تهران به منظور ارتقاء کیفیت آیین نامه ترفیع را اجرا کرد.

شعارسال: محمود نیلی احمدآبادی گفت: آیین نامه ترفیع سالانه اساتید دانشگاه تهران مصوبه هیات امنا این دانشگاه است و درحال اجرا است.

وی افزود: در این آیین نامه کیفیت و ارتقا فعالیت های اساتید مورد توجه است.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: تمامی مدیران دانشگاه ها معتقدند که پرداخت به ازای کمیت می تواند بحران کیفیت را برای دانشگاه ها به دنبال داشته باشد.

محمود نیلی احمدآبادی با اشاره به آیین نامه ترفیع سالانه اساتید دانشگاه تهران گفت: در گذشته به ازای دروس بیشتر و پایان نامه به اساتید حق التدریس و حق التحقیق پرداخت می شد که این امر پرداخت در مقابل کمیت بود.

وی عنوان کرد: به همین دلیل بخشی از افت کیفیت دانشگاهها به دلیل توجه به کمیت بود.

رئیس دانشگاه تهران گفت: بنابراین اعضای هیات علمی وقت لازم برای رسیدگی به دانشجویان را نداشتند.

نیلی احمدآبادی عنوان کرد: سیاست دانشگاه تهران ارتقا کیفیت بود که در این راستا آیین نامه ترفیع سالانه اساتید این دانشگاه تدوین و اجرایی شده است که در این آیین نامه تولید مقاله، افزایش کیفیت کلاس درس و رفع مشکلات جامعه از سوی اساتید مورد توجه است.

وی گفت: برهمین اساس امتیازات اساتید این دانشگاه در سه محور پایه عادی، ممتاز و ویژه اعطا می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22بهمن1396، کدخبر: 4224521: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
خب در عوض باید نحوه دادن ترفیع رو سخت تر کنن
ف.ن83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین