پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو، جزئیات الصاق برچسب اصالت بر روی تجهیزات و ملزومات پزشکی را تشریح کرد.

شعارسال: دکتر رضا مسائلی، با عنوان این مطلب که الصاق برچسب اصالت کالا بر روی پنج دسته از تجهیزات و ملزومات پزشکی از ابتدای سال آینده اعمال می شود، گفت: با الصاق این برچسب نگرانی بیماران، پزشکان، مصرف کنندگان و عرضه کنندگان در حوزه تامین محصولات با کیفیت مرتفع می‌گردد.

وی افزود: با الزامی شدن برچسب اصالت کالا، هموطنان می توانند در مطب ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و... ، کالای پزشکی با اصالت را خریداری و مصرف نمایند.

مشاور وزیر بهداشت در ادامه به معرفی پنج دسته از تجهیزات پزشکی که مشمول این برچسب می شوند، پرداخت و گفت: تجهیزات و مواد دندانپزشکی، ملزومات آزمایشگاهی، تجهیزات و ملزومات پزشکی خانگی و عرضه شده در فروشگاه ها و شرکت های تجهیزات پزشکی، ملزومات پزشکی نازایی و ایمپلنت های ارتوپدی، می بایست از ابتدای سال آینده این برچسب را داشته باشند.

مسائلی تاکید کرد: الصاق برچسب اصالت کالا الزامی بوده و تمامی فعالان این حوزه در زمینه خرید، فروش و...، باید از ابتدای سال ۹۷ ضوابط و مقررات ابلاغ شده را رعایت کنند.

وی گفت: از تمامی فعالان حوزه تجهیزات پزشکی خواسته شده با برنامه ریزی های مناسب و زمانبندی لازم به گونه ای عمل کنند تا پس از شروع طرح با مشکل مواجه نشوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22بهمن1396، کدخبر: 4224283: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
چقدر واقعا برای مردم راحت تر شد...هر طرحی که بتونه سو استفاده از مردم رو به حداقل برسونه واقعا عالیه..اونم تو جامه امروز ایران
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین