پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
مردم همیشه در صحنه قم بار دیگر همگام با مراجع عظام تقلید و علمای این شهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ای از حماسه و بصیرت آفریدند.

شعارسال:قم-مردم همیشه در صحنه قم بار دیگر همگام با مراجع عظام تقلید و علمای این شهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ای از حماسه و بصیرت آفریدند.

شهر خون و قیام بار دیگر شاهد حماسه‌ای در حمایت از آرمان‌های امام و انقلاب است، مردم قم امروز ۲۲ بهمن چهل سال بعد از انقلاب بار دیگر نشان دادند که حماسه و خون و قیام از آنها جداشدنی نیست و همیشه در تمامی صحنه‌ها در حمایت از انقلاب حاضر هستند.

در حالی که ساعت آغاز راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح اعلام شده بود مردم قم از اوایل صبح در مسیرهای منتهی به محل تجمع حضور یافته بودند و تمامی مسیرها مملو از جمعیت است.

مسیرهای ده گانه اعلام شده امروز در نهایت به میدان آستانه ختم می‌شود تا راهپیمایان در این مسیر و در نهایت با اجتماع در کنار یکدیگر حماسه‌ای وحدت آفرین را بیافرینند و با شعارهای خود بار دیگر حمایت از ولایت فقیه و انزجار از آمریکا را به نمایش بگذارند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» در مسیرها طنین انداز است.

مراجع عظام تقلید و علمای حوزه نیز همگام و در کنار مردم حضور چشمگیری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دارند.

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی از مراجع تقلید با حضور در این مراسم ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بخشی از مسیر را همراه با مردم طی کردند.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، آیت الله مرتضی مقتدایی و آیت الله ابراهیم امینی از اساتید حوزه و آیت الله سعیدی نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم شرکت کردن

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدخبر: 4224970، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
کاش مراجع بشن طلایه دار مشکلات مردم
همونطور که امام بود
اونوقت به جایگاه واقعیشون برمیگردن
ا.ف75
ناشناس
Germany
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
امید است مراجع تقلید در زمان بی پولیا و تجمع و اعتراض جوانان برای نبود کار هم همینقدر پای مردم بایستند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین