پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۴
معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد : امریکایی ها بایدبدانند که مردم ما ازاتقلاب اسلامی خودشان طرفدازی می کنند و بداند با تهدید کار به جایی نخواهند برد.

شعارسال: امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع راه پیمایان 22 بهمن در تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار دارد چطور اینقدر پویا است و‌مردم همچنان پشت سر نظام و‌رهبری با غرب و دشمنان انقلاب مخاصمه دارند گفت: ان شاالله این انقلاب هشتاد ساله می شود سند این انقلاب به اسم مردم است و مردم تنها حافظان این انقلاب هستند.

وی در پاسخ به این سوال که پیام حضور‌مردم به استکبار جهانی و آمریکا چیست اظهار داشت: امریکایی ها بایدبدانند که مردم ما ازاتقلاب اسلامی خودشان طرفداری می کنند و بداند با تهدید کار به جایی نخواهند برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسکانیوز ، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1396 ، کدخبر: 906228 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
دوره زور گویی و یکه تازی آمریکا در جهان به پایان رسیده و کشور های جدیدی به هندسه قدرت در جهان در حال اضافه شدن هستند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین