پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۵
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه بسیار ارزشمندی برای جمهوری اسلامی ایران است.

شعارسال: علی لاریجانی روز (یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه) که به منظور حضور در راهپیمایی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به شیراز سفر کرده است، در بدو ورود به استان فارس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عرض سلام دارم به ساحت مقدس حضرت شاه چراغ (ع) و مردم شریف، عزیز و شجاع مردم شیراز و روز بسیار فرخنده ۲۲ بهمن را به آن‌ها تبریک عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه متعلق به خود ملت است و به جناح و گروهی مربوط نیست، بیان کرد: حرکتی را که ملت ایران با راهبری امام خمینی (ره) آغاز کرد، تحولی را در ایران و منطقه به وجود آورد که تأثیرات بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: حضور مردم در چنین مناسبتی که متعلق به خودشان است این را نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند همین راه را با استقامت ادامه دهند و از امنیت و پیشرفت خود حمایت کنند.

چالش‌های کشور با اراده ملت حل می‌شود/ مردم احتیاجی به قیم از بیرون مرز‌ها ندارند

دکتر لاریجانی با بیان اینکه چالش‌های موجود با اراده ملت حل می‌شود و مردم احتیاجی به قیم از بیرون مرز‌ها ندارند، ادامه داد: مردم با اراده خود می‌خواهند شرایط را به سمتی ببرند که آبادانی، رفاه و امنیت ایجاد شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم پشتوانه بسیار ارزشمند برای این حرکت است، گفت: امیدواریم این حمایت‌ها موجب شود که اراده‌های همه به توسعه، پیشرفت و حل مشکلات کشور معطوف شود.

بر اساس این گزارش در مراسم استقبال دکتر لاریجانی، آیت الله دستغیب؛ تولیت آستان احمدی و محمدی (شاه چراغ)، اسماعیل تبادار؛ استاندار فارس، مسئولان ارشد استانی، علی اکبری، مسعود رضایی و فرج‌الله رجبی و علاء‌الدین خادم نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در فرودگاه حضور داشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1396 ، کدخبر: 666291 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
حضور مردم در ین راهپیمایی با شکوه تمام نقشه های دشمنان این انقلاب را نقش بر آب کرد ، انشالله که هرسال با شکوه تر از سال قبل می آییم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین