پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه آینده هر انقلاب را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: حضور وسیع مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اعتقاد به نظام اسلامی است.

شعار سال: سید جواد حسینی در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال گذشته بیشتر و باشکوه‌تر شده و خدارا شکر، همه اقشار جامعه از پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه آینده هر انقلاب را جوانان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: حضور وسیع مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی متذکر شد: اهمیت نسل نوجوان و جوان را در روزهای دهه 50 می‌بینیم و این دهه را نوجوان و جوانان نگه داشتند، حضور آنها در پیروزی انقلاب اسلامی برای دفاع مقدس بی‌بدیل بود.

حسینی یادآور شد: خوشبختانه حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و کسبه در صحنه و عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن، بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: آینده هر انقلاب را جوانان تشکیل می‌دهند و بنابراین حضور جوانان در عرصه‌ها نشان از اعتقاد و پایبندی به جمهوری اسلامی ایران است، مسئولین و دولت باید از فرصت‌ها و زمینه‌های رشد جامعه استفاده حداکثری داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۲۰۰۰۸۶۴، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Germany
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
پیرمردای سر کار باید بفهمن که یک کشور را جوانان میسازند با راهنمایی انها
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین