پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
امام جمعه شهر آبیک گفت: پیام حضور پرشورمردم در راهپیمایی امروز به دشمنان این است که ساکت باشید، هرگز در برابر شما تسلیم نمی‌شویم.

شعار سال: حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار فراوان بوده و شاید قابل شمارش نباشد، با اینکه اقتصاد کشور آشفته است اما وضعیت کشور با 40 سال گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در دوران پهلوی به غیر از تعداد انگشت شمار و وابستگان درجه یک پهلوی، مابقی مردم در فقر مطلق، بدبختی و عالَم بی‌خبری به سر می‌بردند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار دین به رخ عالمیان کشیده شد و امام خمینی(ره) در برابر شاه تا بن دندان مسلح و ساواک جهنمی‌اش ایستادگی کرد و آن‌ها را به زمین زد.

موسوی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، دین اسلام که فراموش شده بود در دنیا و جهان اسلام دوباره مطرح و سرزنده شد و به دنیا نشان داد که اسلام حرفی برای گفتن دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت زمان، انقلاب هم پیشرفت کرد، دنیا را مجذوب و مشعوف خود کرد، انقلاب به دنیا و در اقصی نقاط جهان مطرح و صادر شده است.

امام جمعه شهر آبیک تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی، تمام دنیا عاشق ملت ایران است و دل به انقلاب ما سپرده و چشم امید به ملت ما دوخته که دلیل وحشت آمریکا همین موضوع است.

موسوی افزود: درست است آمریکا از موشک‌های ایران هراس دارد اما بیشتر از نفوذ و مطرح شدن ایران به عنوان الگوی بارز در دنیا می‌ترسد و خودش را گم کرده است.

وی ادامه داد: اگر تا به حال و در هر سال 85 تا 90 درصد حضور در راهپیمایی ضرورت داشت امسال با توجه به افزایش هجمه دشمنان و توطئه‌های آنان علیه نظام اسلامی، حضور در راهپیمایی 100 درصد لازم بود.

امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی امروز به دشمنان ضمن خرد کردن دهان دشمنان که به آخر خط رسیده‌اند به آنان اذعان می‌کنند که نباید حرف‌های گنده‌تر از دهان خود بزنند.

موسوی تصریح کرد: مردم از دشمنان هیچ گاه دست نمی‌کشند و از انقلاب جدا نمی‌شوند هرچند فقر و فلاکت بسیاری باشد.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت کربلا نبود کدام جوانی حاضر بود با عشق و کمال سرش را در راه دین و انقلاب بدهد.

موسوی اضافه کرد: مردم امروز با حضور در راهپیمایی حرف خود را به دشمن زده و دوباره دشمن را ساکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیام مردم به دشمنان این است که ساکت باشید، اینجا ایران محل زندگی شیران است و هرگز در برابر شما تسلیم نمی‌شویم.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز موجب ایجاد امید در دوستان و ناامیدی در دشمنان می‌شود.

موسوی افزود: پیام حضور پرشور مردم به مسؤولان این است که هر آنچه از عهده ما بوده و وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم؛ مسؤولان هم مدیون مردم هستند و باید برای مردم کار کنند.

وی ادامه داد: گرچه طی 39 سال اخیر خدمات فراوانی به مردم ارائه شده و به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته‌ایم اما باید بیش از این پیشرفت داشته باشیم.

امام جمعه شهر آبیک متذکر شد: مسؤولان باید تنبلی و کم‌کاری را کنار گذاشته و فریب‌‌کاری نکنند و برای رفع مشکلات مردم اعم از بهبود وضعیت معیشتی و ایجاد اشتغال و غیره تلاش کرده و گام بردارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۱۰۰۲۲۰۷، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
مردم ایران هیچوقت زیر بار بیگانه نخواهند رفت و سلطه استعمار را هیچوقت قبول نخواهند کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین