پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: پارکينگ‌های شهرداری قزوين در روز 22 بهمن از ساعت 7 صبح تا 22 به صورت رايگان آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

شعار سالسعید جهانگیری اظهار داشت: این سازمان به منظور رفاه حال شهروندان در مناسبت‌های مختلف برخی از خدمات را به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن 22 بهمن و حضور گسترده شهروندان در راهپیمایی تدابیر لازم برای ارائه خدمات رایگان پارکینگ‌های تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری به شهروندان اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: خدمات پارکینگ‌های طالقانی، آسان پارک، سرچشمه، کاشانی، 9 دی، بازار، شهید انصاری، مهر و ماه و عبید زاکانی به صورت رایگان در این روز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: امید است با خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در روز 22 بهمن بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که شهروندان قزوینی مشکلی برای پارک خودرو نداشته باشند و با آسودگی خاطر در راهپیمایی حضور پیدا کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۱۰۰۲۲۰۴، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
چقدر خوبه که به قکر اسایش مردم در این روز هستین ای کاش در تمام روزهای سال هم به پشتیبانی از مردمی که همیشه در صحنه هستند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین