پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
هنوز به آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دقایقی باقی مانده است اما مردم شهیدپرور و ولایتمدار گلستان با حضور شگفت‌انگیز خود به سمت محل برگزاری مراسم در حرکت هستند تا وحدت اقوام ایران زمین را به رخ جهانیان بکشند.

شعار سال: پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی در دستان کودکان، نوجوانان، جوانان و مردم وطن‌دوست و ولایتمدار استان گلستان تماشایی است، مردم دقایقی قبل از راهپیمایی 22 بهمن به خیابان‌ها آمدند تا وحدت اقوام را در نگارستان ایران به نمایش بگذارند.

گرچه آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان گلستان ساعت 10 اعلام شده است اما مردم در حال حرکت به میدان وحدت گرگان و در خیابان‌های اطراف هستند.

سربندهای یا حسین، یا زهرا، لبیک یا خامنه‌ای بر پیشانی کودکان کالسکه‌نشین و نوجوانانی نقش بسته که در حقیقت تداعی بهمن 1357 برای نسل چهارم انقلاب اسلامی است.

حرکت‌های قطاری مردم که دسته دسته از نقاط مختلف شهر به جمع راهپیمایان 22 بهمن می‌پیوندند جلوه زیبایی به نمایش گذاشته و فریاد سروده‌های انقلابی خاطرات اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تداعی می‌کند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که 39 سال ایستادگی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدایمان است و هرگز اجازه نمی‌دهند دست‌های کوچک و زبان سخیف بیگانه برایمان تعیین تکلیف کند، مسوولان باید هوشیار باشند تا با عملکردشان و خدمت بی‌منت پاسخگوی خوبی به بصیرت و خروش انقلابی مردم بدهند.

میدان وحدت گرگان نمادی از اتحاد و انسجام مردمی است که همچنان فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بلند است و با امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای تجدید بیعت می‌کنند.

درود بر این غیرت انقلابی و آفرین به این شور و شعور تحسین‌برانگیز؛ مردم استان گلستان امروز هم در خلق حماسه‌ای دیگر گل کاشتند و با حضور خویش خیابان‌های دارالمومنین شهرمان را آذین کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۲۰۰۰۱۸۹، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
مردم با همه مشکلات به صحنه اومدن تا به همه ثابت کنن که پشتیبان نظام و رهبری هستند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین