پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
راهپیمایی 22 بهمن امسال راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مردم گیلان همزمان با سراسر کشور در 58 نقطه استان آغاز شد.

شعار سال:  راهپیمایی با شکوه مردم رشت از پنج مسیر سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و از مسیر ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و از مسیر میدان شهید انصاری، خیابان سعدی و از مسیر مسجد جامع کاسه‌فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و از مسیر بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان علم الهدی به سمت میدان شهدای ذهاب حرکت کردند.

سیل خروشان مردم رشت از نخستین ساعات اعلام شده با شور و حالی خاص برای حمایت از نظام اسلامی به سمت میدان شهدای ذهاب حرکت کردند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اجتماع عظیم راهپیمایان 22 بهمن در رشت با بیان اینکه آیات الهی زمان خاصی را نمی‌شناسد اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری روح‌الله (ره) همان پیروزی و راهبری حضرت موسی (ع) در قرآن است.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه ما در مسائل مختلف دارای مشکلاتی هستیم اما حاضر نیستیم از آرمان‌های خود دست بکشیم گفت: امروز روزی است که باید مسئولان و کارگزاران انقلاب شعارهای انقلاب را بررسی کنند و بدانند که ما انقلاب کردیم برای رفع فقر و محرومیت در جامعه تا فرهنگ جامعه ما بالنده شود.

با بیان اینکه ما در مسائل مختلف دارای مشکلاتی هستیم اما حاضر نیستیم از آرمان‌های خود دست بکشیم گفت: امروز روزی است که باید مسئولان و کارگزاران انقلاب شعارهای انقلاب را بررسی کنند و بدانند که ما انقلاب کردیم برای رفع فقر و محرومیت در جامعه تا فرهنگ جامعه ما بالنده شود.

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان لنگرود، مردم این شهر مسیر سپاه ناحیه این شهرستان تا میدان انقلاب اسلامی این شهر با شعارهای "مرگ برآمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "جانم فدای رهبر" طی کردند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان با اشاره به اینکه ما فراموش نمی‌کنیم در هشت سال دفاع مقدس که بیش از 40 کشور عراق را پشتیبانی تسلیحاتی کردند اظهار کرد: در همان روزهای اول انقلاب نوپا کشور را به آشوب کشاندند ولی مردم شجاعانه و با دست‌ خالی به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

حسینعلی امیری با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها بیش از سه شهید تقدیم انقلاب کرده و تاکنون نیز پدران و مادران پای انقلاب ثابت‌قدم ماندند گفت: امام خامنه‌ای بعد از رحلت امام خمینی (ره) شجاعانه و مقتدرانه انقلاب را هدایت کرده و مردم نیز به خوی از ایشان تبعیت کردند.

وی با بیان اینکه ایران به دلیل ذخایر زیرزمینی، اقلیم و وضعیت ژئوپلیتیکی همواره مورد طمع دشمنان است خاطرنشان کرد: از همان زمان استقرار دولت موقت توطئه‌ها را علیه ایران آغاز و دشمنان به‌تناسب مقتضیات، مردم را دچار مشکلات عدیده کردند ولی چون این نظام‌ برخاسته از مردم بود با رهنمون‌های رهبر انقلاب با شجاعت و پشتیبانی مردم و وحدت کلمه از شرایط سخت عبور کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی نتیجه فریادهای دو قرن گذشته پدران ما بوده که با برچیدن استعمار از کشور در سال ۵۷ و با رهبری امام به پیروزی رسید بیان کرد: ۳۹ سال از انقلاب می‌گذرد و می‌بینیم که هرجایی که نیاز به حضور و حمایت مردم از نظام باشد آنان صرف‌نظر از نژادها و احزاب درصحنه‌های دفاع از انقلاب حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان آستانه‌اشرفیه، مردم دیار حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف این شهر صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود و راهپیمایی در مسیر کانون بسیج تا صحن آستان مقدس سلطان سید جلال‌الدین اشرف بار دیگر با نظام و آرمان‌های امام، رهبری و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

مردم با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ، جانم فدای رهبر" و" ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم " وحدت هود را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مرزنشینان این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور در سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با راهپیمایی از جلوی سپاه ناحیه تا مصلی نماز جمعه ضمن تجدیدبیعت با آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مرزنشینان شهرستان آستارا از پیر و جوان گرفته تا مسئولین دستگاه‌های لشکری و کشوری، دانش‌آموزان و دانشجوان، بازاریان و کشاوران همه آمده بودند تا با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به استکبار جهانی، مزدوران وابسته به ایادی کفر و بدخواهان نظام وارد کنند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در خانه ملت نیز در جمع مردم با اشاره به اینکه مردم ایران مقوله‌ای به نام ولایت‌فقیه دارند که هیچ‌گاه پشت ولایت‌فقیه را خالی نمی‌کنند گفت: اگر در کشور امنیت وجود داشته و ایران در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه حرف اول را می‌زند این از برکت وجود اصل ولایت‌فقیه است.

ولی داداشی با بیان اینکه ایران اسلامی هرچه دارد از برکت وجود تفکر جهادی و نیروهای ارزشی داخل نظام است گفت: اگر بخواهیم تفکر جهادی نشأت‌گرفته از آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را رها کنیم قطع‌به‌یقین، دشمن به مرزهای کشور رسوخ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به روحانیت کشور باید افتخار کرد زیرا روحانیون اهل تسنن و تشیع ایران در داخل و خارج از مرزهای کشور، نقش‌های تأثیرگذاری ایفا کرده‌اند بیان کرد: روحانیت ایران سردمداران صلح در جهان بوده و ندای امنیت و صلح را در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، امروز اقشار مختلف مردم ولایتمدار لاهیجان از پیر و جوان گرفته تا کودکان خردسال در آغوش والدین در راهپیمایی عظیم 22 بهمن‌ماه شرکت کرده بودند تا بگویند وحدت و همدلی در ایران حرف اول را می‌زند.

مردم لاهیجان از مسیر میدان سپاه به سمت میدان بصیرت، میدان شهدا و از آنجا به سمت میدان وحدت با شعارهای "مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر ضد ولایت‌فقیه " حرکت کرده و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان نشان دادند و به دنیا ثابت کردند که ملت ایران همیشه تابع ولایت‌فقیه بوده و با وحدت و همدلی برای پیشرفت و توسعه کشور گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، مردم ولایتمدار این شهر از مقر سپاه قدیم در خیابان پاسداران با سردادن "مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر آمریکا " ، "مرگ بر ضد ولایت‌فقیه " و "مرگ بر آلسعود" تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم کلاچای از میدان شهرداری تا گلزار شهدای گمنام واقع در پارک مسافر انجام شد.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در جمع راهپیمایان اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی ملت با بصیر ایران حول ولایت‌فقیه موجب عزت و پیشرفت کشور است.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده با اشاره به نقش امام (ره) در پیروزی انقلاب و هدایت مردم به‌سوی آینده‌ای روشن افزود: انقلاب ایران با الگو گیری از قیام عاشورا به پیروزی رسید و این امر موجب شد تا علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان ثابت‌قدم بماند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ایمان و پایبندی به ارزش‌های دینی را عامل مهم در پیروزی انقلاب خواند و تصریح کرد: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز قدردانی از کسانی است که برای عزت و پیشرفت کشور خالصانه و صادقانه تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مردم شیعه و سنی شهرستان تلاش مسیرچهارراه سپاه تا سه راه مسجد جامع این شهر را با سر دادن شعارهای حمایتی از نظام و ولایت‌فقیه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، امام‌جمعه رضوانشهر در جمع پرشور مردم حاضر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از الطاف الهی بود که پایه اصلی آن بر مبنای اسلام و ارزش‌های حاکم بران گذاشته‌شده است.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبدالهی گفت: مهم‌ترین دلیل شکل‌گیری این انقلاب برای احیای ارزش‌ها حفظ وحدت بین مردم و مسلمان‌ها و مقابله با ظلم و بی‌عدالتی در کشور بود و همچنان شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه زمان امروز بسیار ارزشمند است و زمان را نباید بیهوده از دست داد افزود: خداوند متعال به تمام بخش‌های زمان برای تربیت و سعادت و کمال بشر قسم یادکرده است.

امام‌جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه مسئولان نباید سیاسی‌کاری کنند و از حق مردم چشم بپوشی کنند گفت: مردم امروز احتیاج به امنیت فکری، روانی، معیشتی، اخلاقی و دینی در جامعه دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 22بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۲۰۰۰۲۵۲، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین