پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس نسبت به قیمت بالای بلیط هواپیما برای خط پروازی بجنورد به تهران گلایه کرد.

شعار سال: دکتر علی قربانی با اشاره به اینکه قیمت بلیط پرواز بجنورد به تهران افزایش و کاهش می یابد، اما نسبت به سایر خطوط هوایی در کشور بالاتر است، گفت: خرید و فروش بلیط 300 هزار تومانی برای این خط پروازی ظلم به مردم است.

وی افزود: بالا و پایین رفتن قیمت بلیط ها بر اساس عرضه و تقاضاست اما با توجه به اینکه خراسان شمالی یکی از استان های محروم است و مردم آن از بنیه اقتصادی بالایی برخوردار نیستند، باید چاره ای به حال آن اندیشید.

قربانی ادامه داد: باید به سوی راهکارهایی همچون چارتر شدن پروازها در فرودگاه بجنورد رفت تا قسمتی از این مشکل حل شود.

وی اظهار کرد: طی هفته آینده مشکلات فرودگاه بجنورد توسط نمایندگان بجنورد به صورت ویژه بررسی و پیگیری می شود.

گفتنی است در فرودگاه بین المللی بجنورد فقط یک خط پروازی آن هم برای بجنورد به تهران و العکس وجود دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری پرواز خبر، تاریخ انتشار 21 بهمن 96، کد مطلب: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
اول قطعا باید دید که چرا این مبلغ بالاست...دوما ایا واقعا نسبت به استان های دیگه این مسیر گرون تر شده؟ یا اینکه فقط بخاطر محرومیت مردم میگین؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین