پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی طرح های منابع طبیعی در شهرستان سمنان به بهره برداری رسید.

شعارسال: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی طرح های منابع طبیعی در شهرستان سمنان به بهره برداری رسید.

علیرضا رهایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان گفت: این طرح ها شامل اجرای پروژه های بیابان زدایی در روستاهای اعلا ، کندو و دلازیان و طرح آبخیز داری زرد تل است .

وی افزود: در طرح آبخیز داری منطقه کوهستانی زردتل به منظور جلوگیری از هدر رفت سیلاب ها ، بیش از هزار مترمکعب بندهای سنگی و ملاتی و چپری در بیش از شش هزار هکتار از حوزه آبخیر منطقه ایجاد شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان تصریح کرد: در طرح های بیابان زدایی ، به منظور تثبیت شن های روان و جلوگیری از پیشروی بیابان و ریزگردها، نهال و بذر تاغ در 550 هکتار از عرصه های بیابانی جنوب سمنان کشت شده است .

رهایی اظهار داشت: برای اجرای این طرحها یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1396، کدخبر: 6435249، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
در استان زنجان واقعا داره در زمینه های حفظ منابع ابی اتفاق های خوبی صورت می گیره که استانی مثل سمنان باید از اون الگو بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین