پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس گفت: کسانی که در سال‌های 95 و 96 بازنشسته شده‌اند، سال آینده پاداش بازنشستگی را دریافت خواهند کرد.

شعارسال: علی‌محمد مرادی  در اختتامیه دومین جشنواره بازنشستگان استان کردستان با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یعنی امر به معروف و نهی از منکر به صورت مشارکت همگانی، بنابراین حضور همه اقشار جامعه در راهپیمایی فردا 22 بهمن ماه ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان ذخایر فکری هستند، تاکید کرد: اگر به بازنشستگان توجه نکنیم به توسعه دست نخواهیم یافت، در برنامه ششم توسعه قرار گذاشتیم که حقوق بازنشستگان با شاغلین 20 درصد اختلاف داشته باشد که تاکنون این امر عملی نشده اما امیدواریم در آینده نزدیک این امر تحقق یابد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس با بیان اینکه طرح جدیدی در دست اجرا داریم، ابراز امیدواری کرد، در سال آینده حقوق بازنشستگان افزایش یابد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کسانی که در سال 95 و 96 بازنشسته شده‌اند و تاکنون پاداش بازنشستگی دریافت نکرده‌اند در سال 97 آن را دریافت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21بهمن1396 ، کدخبر: 13961121002239: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
واقعا ما بازنشته ها که امیدواریم این سال دیگه موکول نشه به سال های دیگه چون چشم امیدمون به همین پوله برای ادامه زندگی
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
این بازنشستگان بیچاره چشمشون به همین پول های ماهانه ست اینو دیگه ازشون دریغ نکنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین