پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیرعامل منطقه آزاد کیش عنوان کرد : جزیره کیش باید به مقصد سکونت نخبگان کشور در حوزه های اقتصادی، علمی، فرهنگی، فناوری و آموزشی تبدیل شود.

شعارسال: مدیرعامل منطقه آزاد کیش عنوان کرد : جزیره کیش باید به مقصد سکونت نخبگان کشور در حوزه های اقتصادی، علمی، فرهنگی، فناوری و آموزشی تبدیل شود.

محمد ابراهیم انصاری لاری روز شنبه در آیین گشایش دبستان پروین اعتصامی جزیره کیش در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وتبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: ما به دنبال این هستیم که کیش یک سکونت گاه معمولی نباشد، باید خانواده ها در آموزش و پرورش کیش احساس آسودگی خاطربرای تحصیل فرزند خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: اینکه برخی به خاطر نیازهای آموزشی فرزندان، خانواده خود را دراستانهای دیگر اسکان دهند و خود به جزیره رفت و آمد کنند، زیبنده کیش نیست وآموزش و پرورش آن باید مثل همه مراکز دیگر بدرخشد و ممتاز باشد.

وی تاکید کرد: امروز آموزش و پرورش محور اصلی این توسعه انسانی است و ما درجزیره کیش به این مطلب اهتمام جدی داریم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: باید انسان های جزیره کیش نیز ممتاز باشند و در حد نگین بدرخشند که در گرو تلاش و کوشش مضاعف در آموزش وپرورش است.

انصاری لاری با اشاره به اولویت سازمان منطقه آزاد در توسعه آموزش و پرورش گفت: به این منظور اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای بهبود وضعیت نیروی انسانی و کادر اداری آموزش و پرورش در سال ۹۷ تخصیص داده شده است.

وی افزود: همچنین امروز کار ساخت ۲ مجموعه بزرگ آموزش و پرورش با اعتبار هر یک به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود و در یکسال آینده بهره برداری خواهدشد.

انصاری لاری تاکید کرد: اعتقاد ما به بزرگ نمایی و مراسم کلنگ زنی نیست بلکه معتقدیم مراسم باید برای بهره برداری و عرضه نتیجه کار در حوزه آموزش و پرورش جزیره است.

وی گفت: مدرسه دخترانه پروین اعتصامی با اعتبارات سازمان منطقه آزاد احداث شده واین واحد آموزشی تنها مدرسه استاندارد جزیره با داشتن شرایط فیزیکی مناسب،۱۸کلاس درس، سالن ورزش، مجموعه اداری و کتابخانه است.

جزیره کیش دارای ۴۰ واحد آموزشی که ۲۵ واحد آن دولتی و ۱۵ واحد غیر دولتی است و هم اکنون هشت هزار و ۴۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 4225829، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
کاش این امکاناتی که برای توسعه کیش به کار گرفتیم رو در جاهای دیگری مانند جزیره قشم که پتانسیل گردشگری زیادی هم دارند به کار بگیریم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین