پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان گفت: کارگران ساختمانی 16.3 درصد کل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کردستان را تشکیل می‌دهند که تقریبا دو برابر میانگین کشوری است.

شعارسال: مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان گفت: کارگران ساختمانی 16.3 درصد کل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کردستان را تشکیل می‌دهند که تقریبا دو برابر میانگین کشوری است.

صلاح قریشی اظهار کرد: تامین اجتماعی در استان کردستان از سال 38 با عنوان صندوق بیمه‌های اجتماعی کار خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در حال حاضر در کردستان 10 شعبه رسمی در شهرستان‌ها و دو واحد کارگزاری در شهرهای سنندج و سقز دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان اضافه کرد: اکنون 207 هزار و 477 بیمه شده اصلی در استان کردستان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

قریشی اذعان کرد: امسال در زمینه بیمه‌شدگان اصلی به نسبت سال گذشته 4 درصد رشد داشته‌ایم که بیشترین آمار این افزایش مربوط به کارگران ساختمان دارای مهارت و تعامل با مجامع کارگری و کارفرمایی استان بوده است.

وی اضافه کرد: نسبت پشتیبان استان تا پایان آبان ماه امسال 7.1 بوده که نسبت به نرم کشوری آن، وضعیت مطلوب‌تری داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان بازدید از کارگاه‌ها را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان نام برد و گفت: امسال آمار بازدیدها با رشد 14.1 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته مواجه بوده است.

وی به سهم بیمه‌شدگان زیرپوشش تامین اجتماعی کردستان به تفکیک در استان اشاره کرد و گفت: سهم کارگران ساختمانی در استان 16.3 درصد و تقریبا دو برابر نرم کشوری است.

قریشی در پایان خاطرنشان کرد: قالیبافان نیز 8 درصد از کل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان را به خود اختصاص داده‌اند که 3.5 برابر میانگین کشوری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 13961123000093، www.kordestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
خب خداروشکر! امیدواریم فقط تو حینی که به مشکل میخورن به همون اندازه کارشون راه بیفته تو بیمه های تامین اجتماعی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین