پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
آقای استاندار، کجای دنیا به مالک یک باشگاه ورزشی 6 هکتار زمین رایگان دادند که شما دومی باشید !؟

شعارسال : خبرهای رسیده حاکی از آن است که بحث واگذاری زمین 6 هکتاری به مالک یکی از باشگاه های ورزشی در استان مازندران به صورت جد پیگیری می شود.

در این مورد چند نکته وجود دارد که بهتر است استاندار مازندران با کمی تامل بر روی آنها در تصمیمات خود در این زمینه تجدید نظر کند.

نکته اول : مقام معظم رهبری بارها در یکی دو سال اخیر بر حفظ زمین های کشاورزی و عدم تغییر کاربری آنها تاکید داشته است لذا اهدای 6 هکتار زمین به یک مالک ورزشی مطمئناً باعث تخریب زمین های کشاورزی شده که خلاف فرمایش مقام معظم رهبری می باشد.

نکته دوم : در صورتیکه مهمترین مشکل استان مازندران ، مسئله بیکاری است و حتی آمار غیررسمی حاکی از افزایش نرخ بیکاری در مازندران دارد ، آیا بهتر نیست در صورتیکه تصمیم بر واگذاری 6 هکتار زمین شده است ، این زمین به سرمایه گذارانی واگذار شود که بتوانند با برقراری صنایع برای جوانان این استان زمینه اشتغال را فراهم آورند !؟

نکته سوم : رئیس محبوب دولت تدبیر و امید بارها در سخنان خود از تصمیم گیری های غیراصولی مانند واگذاری زمین ، ساحل و جنگل در دولت قبل ، سخن به میان آورده است لذا شما به عنوان عالی ترین نماینده دولت در استان مازندران ، در برابر واگذاری وجب به وجب زمین های مازندران مسئول بوده و باید پاسخگو باشید.

نکته چهارم : تاکید روحانی حمایت از سرمایه گذاران است ولی آیا این همکاری که با مالک باشگاه ورزشی دارید را با دیگر سرمایه گذاران هم داشته اید !؟

آیا مدیران باشگاه های خصوصی دیگر در استان در برابر آنچه که تعهد دارند از شما طلب زمین کنند به آنها هم این همراهی را خواهید داشت !؟

سخن کوتاه کنیم ولی آقای فلاح ، واگذاری 6 هکتار زمین به مالک یک باشگاه ورزشی آنهم در صورتی که خیلی از سرمایه گذاران این استان به دنبال یک هکتار زمین جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار هستند ، خلاف تدابیر دولت یازدهم است.

از نماینده عالی دولتی که ریاست آن بر عهده شخصیتی متفکر همچون روحانی است ، انتظار می رود مانند ایشان هر عملی را با تفکر ، تامل و خرد انجام دهد، لطفاً مجدداً بر آنچه که قرار است انجام شود و دستاوردهای بعد از این اقدام ، تفکری اساسی کنید...

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی " خزرخبر" ، تاریخ انتشار سه شنبه 13 بهمن 1394 کد مطلب : 19480 : www. khazarkhabar.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین