پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۱۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان باید ظروف را در اتاقی بگذارند که موش و گربه به راحتی در آن ورود پیدا می‌کند؛ موش‌هایی که شبانه پای دانشجویان را گاز می‌گیرند!

شعار سال: یکی از دانشجویان دختر ساکن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان  گفت: از آنجا که ما معلم دانشجو هستیم حقوقی ثابت داریم؛ اما با وجود آنکه در تعطیلات در خوابگاه حضور نداریم، میزان اجاره ماهیانه از حقوق ما کم می‌شود و نکته قابل تامل این است که در فاصله بین دو ترم نیز این مکان به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف اجاره داده شده و از آن‌ها نیز اجاره دریافت می‌شود.

وی با گله از اینکه در فاصله بین دو ترم خوابگاه‌های دانشجویی در اختیار مردان قرار دارد، ادامه داد: متاسفانه به دلیل آنکه خوابگاه دخترانه به یک سازمان برای برگزاری مسابقات ورزشی اجاره داده شده است، مرد‌ها در اتاق‌ها اسکان پیدا می‌کنند و ما مجبور شدیم تمام وسایلمان را جمع و آن‌ها را به اتاق دیگری منتقل کنیم!

یکی دیگر از این دانشجویان نیز با اشاره به اینکه تا روز‌های پایانی بهمن ماه، امکان حضور ما در خوابگاه‌ها وجود ندارد، اضافه کرد: مسئولان دانشگاه به همین دلیل شروع ترم را به تعویق انداخته اند و کلاس‌های دانشگاه نیز با یک هفته تاخیر شروع می‌شود.

این دانشجوی خوابگاهی در ادامه تصریح کرد: ۱۳۷ نفر دانشجوی خوابگاهی در این فضای خوابگاهی حضور دارند و در ۱۷ اتاق با ظرفیت‌های چهار، هشت و ۱۰ نفره ساکن هستند؛ اما در روزی که قرار بود خوابگاه را ترک کنیم، از آنجایی که بسیاری از دانشجویان، بلیط شان برای ساعت‌های پایانی شب بود، مجبور شدند ساعت‌ها در ترمینال بنشینند تا ساعت حرکتشان به مقاصدشان فرا برسد.

این دانشجو ادامه داد: بابت اسکان یک ترم از حقوق هر دانشجو، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کسر می‌شود، این درحالی است که امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، قابل مقایسه با مبلغ دریافتی نیست.

این دانشجو با گله از اینکه مشکلات دانشجویان خوابگاهی به همین مسئله خلاصه نمی‌شود و ساخته شدن سرویس بهداشتی و حمام در حیات خوابگاه‌ها نیز به مشکلات آن‌ها اضافه می‌کند، افزود: در حالی که سرویس بهداشتی و حمام در حیاط خوابگاه ساخته شده و تمام محوطه خوابگاه در انحصار دوربین‌های مدار بسته است؛ اما اطراف سرویس بهداشتی فقط با یک پرده که از تمام جهات دید کافی دارد، پوشانده شده است.

وی به آشپزخانه‌های خوابگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه آشپزخانه‌های خوابگاه‌ها نیز محیط مناسبی ندارد و ظرف‌هایمان را در محیطی باید بشوریم که اصلا بهداشتی نیست و این مسئله‌ای است که ما را ناراحت می‌کند.

این دانشجو با اشاره به جولان موش‌ها در تمام اتاق‌های خوابگاه خاطرنشان کرد: متاسفانه دانشجویان باید ظروف غذایی خود را در اتاقی بگذارند که موش و گربه به راحتی در آن ورود پیدا می‌کنند و این مسئله قطعا نیاز به بررسی دارد؛ چراکه موش‌ها شبانه پای دانشجویان را گاز می‌گیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 23بهمن 96، کدمطلب:۶۶۶۳۱۳، www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
یعنی دانشجو برای استفاده از یک سرویس بهداشتی باید این همه راه را تا حیاط طی کنه ؟ حالا روز های برفی و سرد و بارانی به کنار
ا.ح75
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
این مشکل موشها نتیجه نابسانان بودن اوضاع نظافت و بهداشت در درون خوابگاه هاست ، باید کیفیت بهداشت در خوابگاه هارا به طرز فزاینده ای زیاد کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین