پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۱۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
استاندار فارس گفت: از آنجایی‌که در افق نهایی برای منطقه ویژه اقتصادی لامرد نقش مهمی برای کار آفرینی و ایجاد ارزش افزوده منظور شده است، برای دستیابی به اهداف مورد نظر همه مسولان اعم از ملی و استانی باید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

شعارسال: استاندار فارس گفت: از آنجایی‌که در افق نهایی برای منطقه ویژه اقتصادی لامرد نقش مهمی برای کار آفرینی و ایجاد ارزش افزوده منظور شده است، برای دستیابی به اهداف مورد نظر همه مسولان اعم از ملی و استانی باید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

اسماعیل تبادار در دیدار مدیر عامل و اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود: همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط بایستی با نگاه ویژه و به صورت جهادی در چارچوب محقق شدن اقتصاد مقاومتی در این منطقه گام بردارند و بر همین مبنا کارگروهی مختص پیگیری تسریع در ایجاد زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد تشکیل می‌شود تا به صورت دقیق و مستمر فرآیند فعالیت‌ها ارزیابی و برخی موانع و چالش‌های فرارو در مسیر توسعه منطقه احصا و مرتفع شود.

وی ادامه داد: در راستای سیاست‌های دولت برای اشتغال آفرینی از همه راهکارها به‌منظور تسریع در تکمیل زیر ساخت‌ها، جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت‌های درون و برون استانی برای شکوفایی صنایع در این منطقه استفاده خواهد شد.

استاندار فارس ادامه داد: تلفیق قابلیت و توانمندی‌های این نقطه از استان با تلاش مضاعف برای تسریع در استقرار صنایع عامل مهمی در به بار نشستن اهدافی است که منجر به ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و افزایش سرمایه اجتماعی از طریق امید آفرینی در بین گروه‌های مختلف جامعه خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساماندهی به جریان فعالیت‌ها و اقدامات منوط به نقش آفرینی همه سازمان‌ها و همکاری بین بخشی است زیرا منطقه ویژه اقتصادی لامرد علاوه بر اینکه به عنوان یک طرح بزرگ ملی مد نظر است ، سهم اساسی در اشتغال آفرینی استان فارس دارد و بنابراین نیازمند نگرش جدی‌تر برای گره گشایی از برخی موانع هستیم.

استاندار فارس ضمن قول مساعد برای حل و فصل مواردی نظیر تامین کامل آب و برق دوران بهره ‌برداری صنایع مستقر در این منطقه گفت: همپای شدت گرفتن ضرباهنگ ساخت و ساز در این منطقه باید به مقوله هایی نظیر توسعه فرودگاه، تقویت محورهای مواصلاتی، مخابراتی، ارتقا مبلمان شهری و احداث سایر زیر ساخت ها توجه بیشتری داشت.

وی همچنین تصریح کرد: متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری تولید انرژی پاک و خورشیدی در استان فارس وجود دارند که بستر لازم بمنظور سوق دادن آنها برای مشارکت در این دسته از صنایع فراهم می شود.

مدیر عامل و اعضای هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز با ارایه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در منطقه متبوعشان ابراز امیدواری کردند با حمایت و مساعدت مدیر ارشد دولت در استان فارس، علاوه بر تمهید شرایط برای جذب سرمایه‌گذار امکان بهره برداری از صنایع در حال احداث منطقه بر اساس برنامه زمان‌بندی مهیا شود.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از مجموعه های تابعه ایمیدرو محسوب می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1396، کدخبر: 593264، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
هرموقع تموم ملت ایران و مسئولین پشت به پشت همیدگه برای کرای تلاش کنن هیچ کس نمیتونه جلوی پیشرفت رو بگیره...این رح چقدررر میتونه در زمینه تولید و کارافرینی فارس رو کمک کنه واقعا
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
هر شهری یکسری پتانسیل ها برای درامد زایی داره شهری مثل فارس بیشتر باید روی بخش گردشگری سرمایه گذاری کنه به نظرم تا صنعت
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین