پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۱۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
فرماندار نمین از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار اتریشی برای احداث پارک جنگلی در منطقه گردشگری و تفریحی «فندقلو» این شهرستان خبر داد.

شعارسال: فرماندار نمین از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار اتریشی برای احداث پارک جنگلی در منطقه گردشگری و تفریحی «فندقلو» این شهرستان خبر داد.

فرهاد عبدالعلی‌پور صبح سه‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت احداث پارک جنگلی در نمین تصریح کرد: مطالعات این طرح که از آرتا تپه تا تله کابین انجام شده، رو به اتمام است.

وی افزود: از سویی سرمایه‌گذار خارجی نیز برای احداث پارک جنگلی اعلام آمادگی کرده و ضروری است مجوزهای لازم از سوی منابع طبیعی سریعاً صادر شود.

فرماندار نمین وسعت این پارک را ۲۳۰ هکتار عنوان کرد و بیان داشت: اجرای پارک جنگلی در منطقه نمونه گردشگری فندقلو می‌تواند زمینه‌ساز جذب گردشگران به این منطقه باشد.

به گفته عبدالعلی‌پور جنگل فندقلو یکی از جاذبه‌های کم‌نظیر گردشگری این شهرستان است که توسعه زیرساخت‌های گردشگری آن می‌تواند منجر به رشد و توسعه این شهرستان شود.

وی با بیان اینکه توسعه شهرستان به لحاظ بعد گردشگری جزو اولویت‌ها است، اضافه کرد: از تمامی طرح‌ها و ایده‌های بخش خصوصی نیز استقبال می‌شود.

فرماندار نمین ابراز امیدواری کرد در زمان کوتاهی پارک جنگلی احداث شده و یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری به مقصد سفر طبیعت دوستان تبدیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1396، کدخبر: 4226450، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
یعنی هیچ پتانسیل و نیروی انسانی ایرانی که نهاد و سازمان داخلی داشته باشه نمیتونه این پارک رو احداث کنه؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
این تکیه ما به خارجی ها در کوچکترین زمینه ها دستاورد دولت اقای روحانیه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین