پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
‌مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: این استان تامین کننده بیش از 60 درصد تون ماهیان کشور است و با توجه به این که ماهی صید شده با قلاب از کیفیت خوبی برخوردار است، می‌تواند ارزش افزوده خوبی هم داشته باشد.

شعارسال: ‌مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: این استان تامین کننده بیش از 60 درصد تون ماهیان کشور است و با توجه به این که ماهی صید شده با قلاب از کیفیت خوبی برخوردار است، می‌تواند ارزش افزوده خوبی هم داشته باشد.

هدایت الله میرمرادزهی در آیین افتتاح کارگاه آموزش صیادی به روش صید لانگ لاین در چابهار افزود: صید لانگ لاین یکی از روش‌های بسیار مفید و مورد تاکید سازمان شیلات و این اداره کل است و با توجه به این ضرورت، اجرای این کارگاه آموزشی با همکاری موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و مهارتی جهاد کشاورزی و سازمان شیلات ایران برنامه‌ریزی شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه چهار روزه با حضور 70 نفر از بهره برداران و جامعه صیادی سیستان و بلوچستان و هرمزگان در حال برگزاری است.

نماینده مردم چابهار، کنارک نیکشهر و قصر قند در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ظرفیت‌های شیلاتی بالای منطقه گفت: پیگیری و رفع مشکلات مربوط به شیلات یکی از اهداف نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.

عبدالغفور ایران نژاد افزود: یکی از بزرگترین دغدغه‌ها و مشکلات صیادان استان خرید تور ماهیگیری است که با اجرای روش صید لانگ لاین علاوه بر ارائه ماهی با کیفیت بالا، در خرید تور نیز صرفه جویی می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 96112514106، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
از همین ظرفیت اگر سازمان دهی شده باشه میشه به راحتی اقتصاد استان رو تا حد زیادی تامین کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین