پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
مدیرکل امور مالیاتی گلستان از بخشودگی صد در صد جرایم قابل بخشش مؤدیان مالیاتی تا پایان سال جاری خبر داد.

شعارسال: مدیرکل امور مالیاتی گلستان از بخشودگی صد در صد جرایم قابل بخشش مؤدیان مالیاتی تا پایان سال جاری خبر داد.

علی‌اصغر هزارجریبی اظهار کرد: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به منظور تکریم مؤدیان مالیاتی، صددرصد جرایم قابل بخشش مؤدیان مالیاتی در منابع مالیاتی مشاغل، اشخاص حقوقی، تکلیفی، ارزش افزوده تا پایان سال جاری انجام می شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم و تصمیمات اتخاذ شده و به منظور تسریع در فرایند وصول بدهی و جلوگیری از اتلاف وقت مؤدیان، بخشودگی صد درصد جرایم قابل بخشش مؤدیان مالیاتی تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان بیان کرد: مؤدیان مالیاتی میتوانند در زمان باقی مانده از سال از مزایای این طرح استفاده کنند.

*تحقق درآمدهای مالیاتی گلستان در دی ماه

هزارجریبی با اشاره به وصولی درآمدهای مالیاتی در 10 ماه سال 1396 گفت: میزان درآمدهای مالیاتی از منابع مستقیم و غیر مستقیم تا پایان دی ماه سال جاری 309 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد 3 درصد رشد بودیم.

وی تصریح کرد: سهمیه سازمانی تا پایان دی ماه سال 1396، میزان 385میلیارد تومان است که شاهد 80 درصد تحقق نسبت به سهمیه سازمانی بودیم، سهمیه استانی نیز در این مدت 317 میلیارد تومان است که 98 درصد تحقق نسبت به سهمیه استانی داشتیم.

وی با اشاره به عوارض واریزی به شهرداریها و دهیاریهای استان از محل عوارض ارزش افزوده تا پایان دی ماه سال جاری گفت: در این مدت مبلغ 50 میلیارد تومان به شهرداریها و مبلغ 13 میلیارد تومان به دهیاریهای استان واریز شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 13961124001544، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
من با مالیات هایی که می گیرن هیچ مشکلی ندارم فقط داستان اینه که تو کشورای خارجی از وتحد های تولیدی نه تنها مالیات نمیگیرن وام بلا عوض هم میذن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین