پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سد روستای خیارک اردبیل برای توسعه کشاورزی و دامداری و تأمین معیشت 6 هزار نفری منطقه شروع خواهد شد.

شعارسال: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سد روستای خیارک اردبیل برای توسعه کشاورزی و دامداری و تأمین معیشت 6 هزار نفری منطقه شروع خواهد شد.

رضا کریمی عصر سه‌شنبه در بررسی مشکلات کشاورزان و دامداران روستای خیارک اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام پذیرفته تخصیص اعتبارات لازم برای احداث سالن ورزشی مناسب در این روستا را شاهد باشیم.

وی با اشاره به جمعیت بیش از 6 هزار نفری روستای خیارک اردبیل، افزود: با حمایت نمایندگان مردم در خانه ملت و برگزاری جلسات مستمر در کمیسیون‌های مختلف به دنبال تسهیل در شرایط سرمایه‌گذاری و بهبود زیرساخت‌های مختلف ورزشی، اقتصادی و گردشگری هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبدیل شدن روستای خیارک اردبیل به شهر در دستور کار قرار گرفته و نمایندگان مردم به صورت جدی پیگیر این قضیه هستند و چندین بار نیز در صحن علنی مجلس تذکراتی در این خصوص به وزارت کشور داده شده است.

کریمی با اشاره به اینکه احداث سد روستای خیارک برای توسعه کشاورزی و دامداری و تأمین معیشت 6 هزار نفری منطقه شروع خواهد شد، بیان کرد: تخصیص اعتبار برای سد روستای خیارک که مجوز و مطالعات آن نیز به پایان رسیده است در حال پیگیری بوده تا کشاورزان و دامداران این منطقه از استان از سد مذکور برای توسعه کشاورزی و دامداری استفاده کنند.

وی یادآور شد: پیگیری سد معیشتی که 6.5 میلیون مترمکعب مجوز تخصیص آب دارد و مطالعه آن به اتمام رسیده بایستی درسال 97 از محل اعتبار طرح اصلاح بند "ب" ماده 35 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه که دولت مکلف شده به منظور مقابله با بحران کم آبی، پایداری وافزایش تولید در بخش کشاورزی، توسعه روش‌های آبیاری نوین، بازسازی ونوسازی قنوات و احداث سدهای معیشتی انتقال آب ر ابه اجرا درآورد، برای هزینه کرد آن حداقل 85 درصد کمک بلاعوض مجلس با پیشنهاد کمیسیون کشاورزی مصوب شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 13961124002255، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
اگر واقعا تاسیس این سد میتونه زندگی 6 هزار نفر رو تحت تاثیر خودش قرار بده و زندگی هارو تامین کنه برای به سرانجام رسوندنش نباید از هیچ فرصتی دریغ کرد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
هرچه ابادانی رو به سمت روستاها ببریم باعث میشه که جمعیت ها در ثبات بمونن و مهاجرت پیش نیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین