پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده خطیب نماز جمعه بخش کامفیروز، گمشده بشریت را آرامش خواند و افزود: اگر آرامش واقعی را می خواهید به یاد خدا باشید.

شعار سال: حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده خطیب نماز جمعه بخش کامفیروز، گمشده بشریت را آرامش خواند و افزود: اگر آرامش واقعی را می خواهید به یاد خدا باشید.

وی ادامه داد: اهل خانه را با زبان تکریم صدا بزنیم و محیط خانه خشک نباشد.

اسماعیل زاده به مناسبت های این هفته اشاره داشت و تصریح کرد: ۲۵بهمن شاهد جشن میلاد حضرت زینب(س) در مساجد، تکیه ها و مدارس و سایر مکان های دیگر باشیم.

خطیب نماز جمعه بخش کامفیروز اضافه داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات را توصیه می کنم چون این حضور حداکثری برگ برنده ای برای مردم ایران است.

وی ادامه داد: خط کشی های سیاسی رنگ خود را از دست داده است و مردم طبق ملاک های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انتخابی آگاهانه خواهیم داشت.

این نماز جمعه یک مهمان ویژه هم داشت که بخاطر شایعات در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن دانشگاه پیام نور کامفیروز، به دعوت بخشداری و امام جمعه در بین صلاتین به شایعات پاسخ داد.

عابدین عمادی رئیس دانشگاه پیام نور واحد مرودشت به این شایعات اشاره داشت و افزود: هر دانشگاه پیام نوری که در هر شهر یا بخشی که قصد راه اندازی دارد، هئیت موسس توقعاتی را باید برآورده سازد که تاکنون هئیت موسس دانشگاه پیام نور کامفیروز این توقعات را برآورده نساخته است.

وی ادامه داد: این شرایط شامل ۵هکتار زمین با سند به نام دانشگاه پیام نور،۷۰ملیون تومان پول و یک دستگاه پژو می باشد که دستگاه پژو مدل ۸۸هم اکنون در اختیار دانشگاه پیام نور کامفیروز است ولی زمینی که اختصاص داده شده است هنوز سند نخورده است و هم چنین مبلغ مذکور نیز از سوی هئیت موسس تامین نشده است.

عمادی خاطر نشان ساخت: طبیعتا تا زمانی که سند به نام دانشگاه پیام نور نخورد ردیف و اعتبار عمرانی نمیتوان برای این دانشگاه اخذ کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان مرودشت تصریح کرد: با توجه به اینکه باید هزینه های دانشگاه را هئیت موسس تقبل کند و دانشگاه کامفیروز زیر مجموعه دانشگاه مرودشت است ولی تا هم اکنون تمامی هزینه ها را دانشگاه پیام نور مرودشت پرداخت کرده است.

وی گفت: زمانی که انتخاب رشته می شود به دلیل اینکه دانشگاه پیام نور کامفیروز زیر مجموعه دانشگاه پیام نور مرودشت است و رشته های آن با ستاره مشخص شده است، محل تشکیل آن کامفیروز می باشد ولی تا زمانی که هیئت موسس تعهدات خود را برآورده نکند دانشجویان باید امتحانات خود را در واحد مرودشت بگذرانند.

عمادی ادامه داد: در دانشگاه پیام نور دروس به دو شیوه حضوری و الکترونیکی (غیر حضوری)ارائه می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان مرودشت علت تاخیر در انتخاب واحد را حضوری بودن تمامی دروس دانشجویان کامفیروز خواند و خاطر نشان کرد: من راضی نیستم دانشجویان کامفیروزی تماما شهریه حضوری را بدهند و شاید دانشجویانی باشند که بخواهند به شیوه الکترونیکی دروس را اخذ کنند.

عابدین عمادی افزود: تمامی دروس هم اکنون بر روی سایت جامع گلستان در دانشگاه مرودشت ارائه شده است و برنامه ی کلاسی هنوز قرار نگرفته است و علت آن رایزنی ها برای ارائه دروس به صورت الکترونیکی (خودخوان) است و جای هیچ نگرانی نیست.

و ی ادامه داد: بعد از حذف و اضافه تمامی کلاس های کامفیروز به قوت خود پایدار است و تمامی شایعات را صد در صد تکذیب میکنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مرودشت نا، تاریخ انتشار 27 بهمن 1394، کد مطلب: 3426: www. marvdashtna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین