پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: روز ۲۹ اسفند ماه و لحظه تحویل سال، روز سه شنبه است به همین خاطر این امکان وجود دارد که آتش نشان‌ها یک هفته قبل و روز ۲۹ اسفند برای مراسم چهارشنبه سوری آخر سال استقرار داشته باشند.
شعارسال: سید جلال ملکی  با توجه به اینکه روز سه شنبه آخر سال شاهد تحویل سال خواهیم بود ابهاماتی در برگزاری مراسم چهارشنبه سوری پایانی سال به وجود آمده است.

وی افزود: برنامه ریزی اصلی سازمان آتش نشانی و آمادگی این سازمان برای حضور در حوادث احتمالی ناشی از آتش بازی و استفاده از مواد محترقه خطرناک در روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه خواهد بود اما ممکن است در شب سال تحویل نیز استقرارهایی را داشته باشیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به استقرار نیرو‌های آتش نشان در سطح شهر خاطرنشان کرد: همانند سال‌های گذشته، امسال نیز استقرار‌هایی را در سطح شهر تهران خواهیم داشت تا هر زمان که نیاز باشد، نیرو‌های آتش نشان برای کمک در محل حادثه حضور پیدا کنند.

ملکی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که ۹۰ درصد افرادی که بخواهند رفتار‌های پر خطری را در شب چهارشنبه سوری آخر سال داشته باشند، روز ۲۲ اسفند را به عنوان شب چهاشنبه سوری انتخاب کنند و در شب سال تحویل اقدامی در این زمینه صورت نگیرد.

وی در خصوص حوادث ناشی از انفجار مواد محترقه طی روز‌های گذشته اذعان کرد: در شرایطی که به اسفندماه نزدیک می‌شویم، برخی افراد اقدام به تهیه مواد محترقه می‌کنند. تاکنون در یک مورد، شاهد انفجار شدید و مصدوم شدن ۳ تن در این حادثه بوده ایم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار26بهمن 96، کدخبر: 396893،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
یکی از مراسم هایی که از دیار قبلی ایران مونده همین چهارشنبه سوریه! چرا باید به خشن ترین شب ما ایرانی ها تبدیل بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین