پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۶۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
عضو فراکسیون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مجلس با انتقاد از بودجه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: ورود بخش خصوصی به صنعت گردشگری می‌تواند ناجی این صنعت باشد.

شعارسال:عضو فراکسیون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مجلس با انتقاد از بودجه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: ورود بخش خصوصی به صنعت گردشگری می‌تواند ناجی این صنعت باشد.

شهاب نادری با انتقاد از بودجه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: این سازمان برای ارائه خدمات به روز و مناسب به تخصیص بودجه بیشتری نیاز دارد این درحالیست که متاسفانه اعتبار لازم برای سازمان میراث فرهنگی درلایحه بودجه در نظر گرفته نمی‌شود؛ این سازمان برای بخش های مختلف زیرمجموعه خود اعم مرمت و حفاظت از آثار تاریخی، گردشگری و صنایع دستی به اعتبارات بسیاری نیاز دارد.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای توسعه گردشگری و نگهداری از ابنیه تاریخی می‌توان از اعتباری که از دریافت عوارض خروج از کشور و صدور ویزاها به دست می‌آید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه تاکید بسیاری بر توسعه گردشگری شده است، تاکید کرد: مجلس و دولت باید با هماهنگی هم اقدامات لازم برای توسعه صنعت گردشگری را انجام دهند؛ می‌توان از طریق توسعه این صنعت معضل بیکاری را تاحدودی برطرف کرد و باعث ارزآوری و درآمدزایی شد.

نادری با بیان اینکه ورود بخش خصوصی به صنعت گردشگری می‌تواند ناجی این صنعت باشد، تاکید کرد: کشورهای دنیا به دنبال گسترش صنعت گردشگری هستند چرا که با ورود گردشگر از یک سو می‌توان مشاغل محلی در مناطق توریستی ایجاد کرد و از سوی دیگر با فروش صنایع دستی به این بخش اقتصاد نیز سود رساند.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: برای توسعه صنعت گردشگری باید مشوق‌هایی برای بخش خصوصی در نظر گرفته شود؛ سرمایه‌گذران خصوصی با سرمایه‌گذاری خود در این بخش باعث توسعه این صنعت می‌شوند چرا که به‌دنبال به دست آوردن عایدی بیشتر هستند و همین موضوع آنها را ناگزیر به ارائه خدمات مناسب می‌کند؛ متاسفانه مشوق‌ چندانی برای مشارکت بخش خصوصی در صنعت گردشگری در کشور ما در نظر گرفته نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار 26 بهمن 96، کدخبر: 370751، www.icana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
علاوه بر سرمایه گذاری باید در بحث تبلیغات مثبت نیز سرمایه گذاری هایی انجام دهیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
ایران به دلیل فقدان برخی سیاست ها و همچنین ایران هراسی های صورت گرفته در قبل با کمبود گردشگر از کشور های دیگر روبروست
ا.ح75
ناشناس
United States
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
بخش خصوصی هم باید این رو در نظر بگیره که وقتی سرمایه گذاری کرد دنبال بازگشت زود بازده پول نباشه و جوری نباشه که انقدر قیمت ها بالا باشه که کسی استقبال نکنه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین