پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر لزوم برون‌سپاری فعالیت‌های آموزش و پرورش و توسعه مدارس غیردولتی، گفت: در راستای تامین تسهیلات برای مدارس غیردولتی، حمایت و کمک لازم را در هرمزگان انجام خواهیم داد.

شعار سال: فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه آموزش و پرورش نیاز به کمک و حمایت همه‌جانبه دارد، اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت فرزندان این کشور موفق باشد، جامعه متعالی خواهیم داشت.

وی افزود: اهمیت آموزش و پرورش بر همه ما آشکار است و این نهاد مسؤولیت تعلیم و تربیت فرزندان این کشور را بر عهده دارد و با وجود همه سختی‌ها معلمان در حال جهاد علمی هستند.

استاندار هرمزگان افزود: دولت علاقه‌مند است بیشترین رسیدگی را به قشر معلم در جامعه داشته باشد و مردم نیز از معلمین انتظار دارند با وجود همه مشکلات، فرزندان آنها به درستی مورد تعلیم و تربیت قرار گیرند.

همتی تصریح کرد: سیستم مدیریت آموزش و پرورش باید برای تزریق اعتماد به نفس و ارتقاء روحیه جامعه و دانش‌آموزان برنامه داشته باشد.

وی خواستار افزایش کیفیت آموزشی در هرمزگان شد و بیان داشت: برای تحقق این هدف نیازمند تلاش شبانه روزی در حوزه آموزش و پرورش هستیم تا کیفیت آموزشی در هرمزگان به سطح 10 استان برتر کشور برسد.

استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر لزوم برون سپاری فعالیت‌های آموزش و پرورش و توسعه مدارس غیردولتی، اظهار داشت: در راستای تامین تسهیلات برای مدارس غیردولتی، حمایت و کمک لازم را در هرمزگان انجام خواهیم داد.

همتی شناسایی زمین‌های مناسب جهت تغییر کاربری و ایجاد فضاهای آموزشی را از مصوبات این نشست اعلام کرد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی جهت برگزاری برنامه‌های آموزشی افزایش آمادگی شرکت در کنکور برای دانش‌آموزان هرمزگانی از فروردین سال آینده خبر داد و اضافه کرد: در برنامه دیگری، جمعی از مستعدترین دانش‌آموزان هرمزگانی جهت افزایش قدرت رقابت در کنکور سراسری، به یک دوره آموزشی در تهران اعزام می‌شوند تا تحت آموزش‌های بهترین معلمان قرار گیرند و بتوانند رتبه‌های خوبی را در آزمون سراسری ورود به دانشگاه کسب کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۶۰۰۱۸۱۷، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
باید شرایطی را فراهم آورد تا هیچ تفاوتی از نظر کیفیت آموزش در مدارس غیر دولتی و دولتی نباشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین