پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
فرمانده قرارگاه مهارت‌‌آموزی سربازان نیروهای مسلح گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده 200 هزار سرباز مهارت‌آموزی خواهند شد.

شعارسال:فرمانده قرارگاه مهارت‌‌آموزی سربازان نیروهای مسلح گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده 200 هزار سرباز مهارت‌آموزی خواهند شد.

سردار سیدمهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت‌ آموزی سربازان نیروهای مسلح در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: نیروهای مسلح ما سرباز محور هستند و بهره‌وری بالاتر آنها نقش بهتری را برای رسیدن به اهداف نظام ایفا می‌کند.

وی افزود: از طرفی تجهیزات نیروهای مسلح هر روز مدرن‌تر و به روزتر می‌شود و لذا مهارت‌های لازم برای به کارگیری آنها ضروری است و همچنین دشمنان نیز هر روز از تجهیزات پیچیده و مدرن استفاده می‌کنند و برای مقابله با آنها نیز نیازمند مهارت‌آموزی هستیم.

فرحی تاکید کرد: در حال حاضر هر روز به صورت میانگین بیش از هزار سرباز ورودی و به همین میزان خروجی داریم و پیام آن این است که این حجم از نیروی انسانی قابل توجه و سرمایه‌گذاری است.

فرمانده قرارگاه مهارت‌ آموزی سربازان نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت تحصیلی سربازان اظهار داشت: تحصیلات دانشگاهی سربازان طی 10 سال گذشته از 13 درصد به 40 درصد رسیده است که بسیار قابل توجه است.

وی افزود: سربازی نقطه عطف جوانان ما است و هر چه بیشتر روی این سربازان کار کنیم برای آینده کشور مفیدتر خواهد بود.

فرحی با بیان اینکه ابرچالش امروز کشور اشتغال و بیکاری است، گفت: لذا هر چه بیشتر تلاش کنیم تا جوانان در خدمت سربازی مهارت‌های بیشتری بیاموزند برای آینده خود و کشور بهتر خواهد بود. سربازی یک ثروت عظیم و سرمایه بزرگ در کشور است.

فرمانده قرارگاه مهارت‌ آموزی سربازان نیروهای مسلح ادامه داد: این قرارگاه در خرداد ماه تشکیل شد و برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است. اولویت اول مهارت‌ آموزی مهارت‌هایی است که به درد نیروهای نظامی و فرماندهان بخورد.

وی تصریح کرد: در این راستا نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری و دولتی همه باید در کنار هم نقش مهمی ایفا کنند.

فرحی خاطرنشان کرد: ما طبق برنامه‌ریزی هم به آموزش قبل از خدمت توجه کرده‌ایم و هم توزیع متناسب با مهارت‌های سربازان و هم اینکه پس از سربازی از مهارت‌های سربازان استفاده کنیم.

فرمانده قرارگاه مهارت‌ آموزی سربازان نیروهای مسلح ادامه داد: در سال 96 برنامه مهارت‌آموزی 100 هزار سرباز را تدوین کردیم که طی 2 مرحله آزمون حدود 80 درصد آن را محقق کردیم و 9 اسفند آخرین آزمون برگزار می شود.

فرحی در پایان گفت: برنامه داریم در سال آینده 200 هزار سرباز مهارت‌آموزی شوند که این کار نقش بسزایی در تولید قدرت ملی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 بهمن 96، کدخبر: 13961127000296، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
این مهارت اموزی ها باعث میشه که وقتی فرد سربازی خودش را تمام کرد برای زمینه های اشتغال اماده باشد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
باید چنین طرح مهمی زودتر از اینها به مرحله اجرا میرسید تا جوانان مهارت های لازم را در دوران خدمت کسب میکردند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین