پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب دین در قم یک رویداد مهم فرهنگی است که باید مغتنم شمرده شود.

شعارسال: سیدموسی حسینی کاشانی در آئین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم در مصلی قدس در خصوص جایگاه قم عنوان کرد: با همراهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مصلی قدس در جهت برپایی نمایشگاه بین المللی آماده سازی شد و به مدت دو هفته نماز جمعه درحرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا می‌شود.

وی اظهار داشت: دبیرخانه دائمی نمایشگاه کتاب دین در قم تشکیل شده و این امر ظرفیتی مهم در ارتقای زیرساخت‌های لازم در برگزاری نمایشگاه است.

حسینی کاشانی هم‌چنین در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: قم با توجه به جایگاهی که دارد باید پایگاه نشر دینی باشد.

وی عنوان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه جذب کتاب های تازه در حوزه نشر کتاب دین است تا بتوان در ارتقای سطح دانش مخاطبان گام برداشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: هم‌چنین یکی از اهداف مهم حضور ناشران ایرانی و تعامل سازنده و بهره گیری از تجربیات آنها در حوزه نشر است.

وی گفت: در جهت ارتقای شاخص‌های فرهنگی نیازمند توسعه کتاب خوانی در سطح جامعه هستیم و برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند چنین ظرفیتی را برای جامعه فراهم سازد.

حسینی کاشانی یادآور شد: با توجه به نیاز طلاب و دانشجویان و فرهیختگان و پژوهشگران به کتاب‌های دینی تلاش می‌شود شرایط مناسبی را برای حضور اقشار مختلف در استفاده از آثار فراهم سازیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26بهمن1396 ، کدخبر: 96112614956: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
اگر قم به عنوان مذهبی ترین شهر ایران نخواد پایگاه نشر دینی بشه کدوم شهر میخواد بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین