پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۰۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب بیش از 2 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از بیش از 40 کشور دنیا خبر داد.

شعارسال: دکتر محمدباقر لاریجانی درباره جذب دانشجویان خارجی در حوزه علوم پزشکی گفت: خوشبختانه سیر جذب دانشجویان خارجی در حال افزایش است، الان از بیش از 40 کشور دنیا دانشجوی خارجی در ایران داریم. اکثرا از کشورهای منطقه هستند ولی از بقیه کشورها هم داریم.

وی افزود: دانشگاه‌های متعددی در کشور دانشجوی خارجی دارند. بسیاری از ظرفیت‌های جدید به خاطر همین دانشجویان خارجی است. مثلا دانشگاه علوم پزشکی ایران اخیرا برای جذب دانشجو در رشته دندانپزشکی اجازه گرفته، در تایید این رشته تاکید شده است که بخش عمده دانشجویان باید از دانشجویان خارجی باشند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: اکنون بیش از 2 هزار دانشجو در حوزه علوم پزشکی در کشور داریم و و تعدادی از دانشجویان ایرانی هم در 15 دانشگاه خارجی مشغول به ادامه تحصیل هستند.

وی همچنین تاکید کرد: در قراردادهای بین‌المللی به این موضوع تاکید شده است که تبادل استاد و دانشجو صورت گیرد، همچنین دوره‌های مشترک مطالعاتی نیز مورد تاکید است.

لاریجانی ادامه داد: یکی دیگر از بحث‌هایی که در قراردادهای مشترک بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک است. کشور ما در حوزه علوم پزشکی قراردادهای مشترک متعدد بین‌المللی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن 1396 ، کدخبر: 346101 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
نگاه کنید ببینید که دانشجویانی که دارن میان بیشترن یا دانشجویانی که دارن میرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین