پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۰۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی ضمن تقدیر ازابراهیم حاتمی‌کیا نوشت: فیلم به‌وقت شام که در توصیف رشادت‌ها و مجاهدت‌های مدافع حرم، گوشه‌ای از ...

شعار سال: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه‌ای به ابراهیم حاتمی‌کیا ضمن تقدیر از این کارگردان انقلابی سینمای ایران، نوشت: فیلم به‌وقت شام که در توصیف رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه‌ای از صحنه طوفانی و پرحادثه دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و مردم مظلوم منطقه را به‌تصویر کشیده واقعا قابل ستایش و تقدیر است.

متن این نامه به شرح زیر است:

« برادر عزیز جناب آقای ابراهیم حاتمی‌کیا

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد،

سخنان روشنگرانه، دردمندانه و عاشقانه جناب‌عالی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر علامتی گویا از شجاعت، وطن‌دوستی و اخلاص شماست.

که در مقابل فضای سنگین غربگرایی،وادادگی و بعضا ضدارزشی سینمای امروز ایران به حق موضع گیری پیامبرگونه ای داشتید.

فیلم به‌وقت شام که در توصیف رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه‌ای از صحنه طوفانی و پرحادثه دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و مردم مظلوم منطقه را به‌تصویر کشیده واقعا قابل ستایش و تقدیر است.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از جنا‌ب‌عالی بابت زحمتی که کشیده و رنجی که در ارائه این تصویر درخشان برده‌اید، سپاسگزاری می‌کند و آرزوی آن را دارد که دیگر هنرمندان وطن‌دوست، انقلابی و کاردان این کشور نیز در همین مسیر گام بردارند.

از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران خواستاریم که به نحوه احسن رسالت خود یعنی تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی را به انجام رسانده و با رویکردهای لیبرالی موجود در این قرارگاه عظیم فرهنگی مقابله نماید.

در پایان توفیق روزافزون جناب‌عالی و سایر هنرمندان متعهد و انقلابی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت داریم.»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 27بهمن 96، کدمطلب:۶۶۷۴۶۸، www.snn.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
صدا سیما واقعا تبدیل شده به یک سازمان لیبرال که هیچ نقش مفیدی تو فرهنگ نداره بلکه مضر نیز شده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین