پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
قاسم سلیمان دشتکی استاندار ایلام در دیدار با جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: باتوجه به تردد زوار حسینی از مرز مهران و به منظور ارائه خدامات بهتر به زوار و شرایط زمانی و مکانی شهرستان مهران راه اندازی فرودگاه مهران ضرورتی اجتناب ناپذیر در تکمیل زیر ساخت های تردد زوار در اربعین 97 است.

شعارسال: قاسم سلیمان دشتکی استاندار ایلام در دیدار با جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: باتوجه به تردد زوار حسینی از مرز مهران و به منظور ارائه خدامات بهتر به زوار و شرایط زمانی و مکانی شهرستان مهران راه اندازی فرودگاه مهران ضرورتی اجتناب ناپذیر در تکمیل زیر ساخت های تردد زوار در اربعین 97 است.

ایشان با اشاره به افزایش سال به سال زائران عتبات عالیات عراق که عمدتا از مرز مهران تردد می کنند گفت: راه اندازی باند پروازی در شهرستان مرزی مهران ضروری است.

وی افزود: در سال های 91 و 92 حدود 50 هزار نفر زائر از مرز مهران به عتبات عالیات تردد داشتند اما با تکمیل زیرساخت ها و مزیت هایی چون کوتاهی مسافت سفر به عتبات عالیات از این مرز هرسال به موج جمعیت زائران حسینی(ع) افزوده شد.

استاندار ایلام به تلاش و اقدامات انجام شده در خصوص جذب اعتبارات اختصاصی به زیر ساخت های اربعین اشاره و گفت: برای تکمیل زیر ساخت ها کلیه پیمانکاران طرح های اربعین موظف به کارکردن درسه شیفت کاری شده اند تا زیر ساخت های راه در مسیر ایلام – مهران تکمیل شودو تردد زوار به سهولت وسرعت انجام پذیرد.با هماهنگی انجام شده امسال قبل از اربعین کلیه زیر ساخت ها برای زوار حسینی مهیا می شود، و امید داریم در اربعین 97 میزبان زوار بیشتری ازکشور در ایلام باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایرلاین پرس، تاریخ انتشار 27 بهمن 1396 ،کد خبر: 49422 ، airlinepress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین