پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال ورود سامانه قوی به جو استان شدت بارش باران در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه شدت می‌یابد.

شعارسال: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال ورود سامانه قوی به جو استان شدت بارش باران در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه شدت می‌یابد.

محمد خسروی ، اظهار داشت: سامانه فعال و بارشی مستقر در جو منطقه تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و سبب بارش مداوم و سنگین در سطح استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش در مناطق شمالی و نیمه غربی استان از جمله مناطق زلزله‌زده گزارش شده است عنوان کرد: این سامانه گاهی با وزش باد همراه است و بارش باران سبب آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلاب‌های محلی و در برخی مناطق رگبار تگرگ می‌شود.

خسروی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز تا فردا ممکن برخی مناطق با غبار همراه باشند افزود: این سامانه ممکن است از روز یکشنبه تا دوشنبه در گردنه و نواحی سردسیر همراه با برف باشد.

وی افزود: استان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با کاهش دمای شبانه همراه است و در برخی از مناطق به‌ویژه گردنه‌ها و مناطق کوهستانی با مه صبحگاهی مواجه می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 1658613، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین