پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
مدیر کل ثبت‌احوال استان سمنان از تعهد این اداره کل برای صدور ۱۶۸هزار کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: از ابتدای سال آتی کارت‌های ملی سنتی فاقد اعتبار خواهند بود.

شعارسال: مدیر کل ثبت‌احوال استان سمنان از تعهد این اداره کل برای صدور ۱۶۸هزار کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: از ابتدای سال آتی کارت‌های ملی سنتی فاقد اعتبار خواهند بود.

کرم علی قندالی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی ثبت‌احوال استان سمنان، ضمن اشاره به طرح هوشمند سازی کارت ملی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای تحقق دولت الکترونیک، تأکید کرد: این طرح هم‌اکنون در سراسر کشور اجرا می‌شود و سهم سمنان در این زمینه تعهد به صدور ۱۶۸هزار کارت هوشمند ملی است.

وی همچنین از ابطال کارت‌های قدیمی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با اجرای این طرح در سال آینده کارت ملی هوشمند جایگزین دیگر مدارک هویتی افراد در امور اداری می‌شود و در این مسیر یک از اولویت‌های مهم، مردم مناطق روستایی و محروم هستند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان در ادامه به اجرای طرح حذف کپی شناسنامه و کارت ملی در ادارات ثبت‌احوال استان سمنان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: پس از ابلاغ این امر به تمام مسئولان ادارات، طرح مذکور از صبح امروز در ادارات ثبت‌احوال سراسر استان اجرایی شد.

قندالی در بیان هدف این اقدام نیز گفت: کاهش هزینه و مصرف کاغذ از مهم‌ترین اهداف این طرح است که همانند سایر اقداماتی که در مسیر تحقق دولت الکترونیک به انجام می‌رسند، اثرات محیط زیستی مثبتی به دنبال دارد.

وی در پایان، تلاش همه دستگاه‌ها را در دستیابی به دولت الکترونیک خواستار شد و افزود: تحقق این هدف یکی از مهم‌ترین رویکردهای ادارات ثبت‌احوال کشور و ازجمله در استان سمنان است و باید در این مسیر پس از شناسایی دقیق ظرفیت‌های موجود، از آن‌ها به‌درستی بهره برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 4229809، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
قرار بود که مهلت این کارت ها تمدید بشه...اگر عوض نکنم کارتمو مشکلی برام پیش میاد؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد دوست عزیز ولی خب میتونی با مراکز ثبت احوال تمس بگیری و بپرسی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین