پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز با اشاره به شعال امسال هفته منابع طبیعی با عنوان «منابع طبیعی با مردم برای مردم» بر ضرورت آشنایی جامعه نسبت به اهمیت حفظ منابع طبیعی به عنوان محور توسعه پایدار تاکید کرد.

شعارسال: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز با اشاره به شعال امسال هفته منابع طبیعی با عنوان «منابع طبیعی با مردم برای مردم» بر ضرورت آشنایی جامعه نسبت به اهمیت حفظ منابع طبیعی به عنوان محور توسعه پایدار تاکید کرد.

«سید علی باقری» با اشاره به پیش رو بودن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، با بیان این که امسال هفته منابع طبیعی با عنوان «منابع طبیعی با مردم برای مردم» نامگذاری شد، به بیان برنامه‌های مصوب این هفته پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در طول این هفته جهت ترویج و گسترش فرهنگ منابع طبیعی پیش‌بینی شده است.

وی دیدار با مسئولان ارشد شهرستان، نواختن زنگ طبیعت در مدارس سطح شهرستان، جشن درختکاری با حضور مسئولان، توزیع نهال رایگان بین ادارات، نهادها و اقشار مردم در طول هفته ، غرس نهال با همکاری ارگان‌ها و نهادها در نقاط مختلف شهرستان، افتتاح طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری، ارائه گزارش عملکرد یکساله اداره، تجلیل از متولیان امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، همیاران طبیعت و محافظان افتخاری، همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی بین دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ منابع طبیعی با حضور در جمع دانش‌آموزان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

باقری ابراز امیدواری کرد تا با اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و یادآوری و آشنایی هرچه بیشتر مردم و مسئولان، بتوان هرچه بیشتر در جهت حفظ، احیاء و توسعه عرصه‌های منابع طبییعی گام برداشت.

این مسئول در ادامه به حفظ جایگاه منابع طبیعی به عنوان محور توسعه پایدار تاکید و از منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی کشور یاد کرد و گفت: باید جامعه بپذیرد که حفظ محیط زیست و منابع طبیعی یک امر حیاتی است و با توجه به مفهوم شعار امسال هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و عمق ارتباط آن با مردم، باید با افزایش شناخت مردم نسبت به منابع طبیعی و تعامل بیشتر مسئولان بر حفظ و احیاء منابع طبیعی تلاش کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 96112916235، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
واقعا اگه این درک توجامعه به وجود بیاد که تنها چیزی که برامون میمونه وقابل توسعس منابع طبیعیه رفتار مردم با طبیعت بهتر بود قطعا
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
وقتی ما هنوز که هنوز امار های درستی از منابع خودمون نداریم چطوری میتونیم به حفظ اون ها اقدام کنیم؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین